Samsung Galaxy Ace kamerassa vikaa
Joo elikkä semmosta häikkää on ton luurin kameran kanssa, että kuvaa sillä ei pysty ottamaan, kameran pystyy avaamaan mutta ne kaikki "valikot" katoaa siitä samantien ja nappia mistä kuvan ottaa, ei voi painaa.. Sama homma videokameran kanssa.. Kertokaas joku piakkoin?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.