Tilattu verkkokaupasta 8.7.2014 jolloin kyseistä puhelinta oli vielä varastossa. Tilauksen status muutettu samana päivänä muotoon "käsittelyssä" -ja näkyy olevan edelleen. Ns. normaali toimitusaika 2-7 päivää ei näemmä päde, milloinkahan voisi olettaa tilaamansa puhelimen saavansa käyttöön?
Sivu 1 / 1
Hei pulttimutteri!
Lisää profiilisi tietoihin asiakasnumerosi, jonka avulla Soneran työntekijät voivat tarkistaa tilanteesi.
Lisää profiilisi tietoihin asiakasnumerosi, jonka avulla Soneran työntekijät voivat tarkistaa tilanteesi.
Sieltäpä sen pitäisi nyt löytyä
Hei pulttimutteri!
Nyt on sellainen tilanne, että tilaamasi puhelin on varastostamme loppu ja lisää ei ole tulossa. Tilauksesi on nyt siis peruttu. Toivottavasti löydät jonkun muun mieluisan mallin tilalle. Tilauksen voit tehdä osoitteesta http://www.sonera.fi/kauppa .
Nyt on sellainen tilanne, että tilaamasi puhelin on varastostamme loppu ja lisää ei ole tulossa. Tilauksesi on nyt siis peruttu. Toivottavasti löydät jonkun muun mieluisan mallin tilalle. Tilauksen voit tehdä osoitteesta http://www.sonera.fi/kauppa .
Löydän varmasti -mutta en taatusti Soneralta. Ei ole edelleenkään tullut viestiä sähköpostiin tilauksen perumisesta, tämäkö se on sitä kuuluisaa palvelua? Siinäpä olisin vain puhelinta odotellut ja toivonut saapuvaksi -kuvittelisin että yrityksillä on yleensä tapana ilmoittaa mikäli tilattua tavaraa ei olekaan? Ainakin muut yritykset näin toimivat -tai no, en oikeastaan ole törmännyt tilanteeseen että saan tilausvahvistuksen ja sitten firma huomaakin myyneensä eioota.
Hyvä syy pysyä jatkossakin kaukana Sonerasta ja sen olemattomista tarjouksista.
Hyvä syy pysyä jatkossakin kaukana Sonerasta ja sen olemattomista tarjouksista.
Hei pulttimutteri!
Ymmärrän täysin harmituksesi. Oletko kokeillut katsoa tuolla tilausnumerolla jonka sait tilauksen yhteydessä jos tieto peruutuksesta olisi jo siihen päivittynyt?
Asiakaspalvelustamme kontaktoidaan kaikki asiakkaat joiden tilausta ei voida toimittaa. Sinulle ei vain vielä oltu ehditty ilmoittaa asiasta. Pahoittelut omasta puolestani. Varastosaldo päivittyy verkkokauppaan viiveellä ja tästä syystä tilauksen voi päästä tekemään vaikka puhelimia ei olisikaan enää jäljellä. Parannettavaa siis riittää koko tilausprosessissa. Laitan palautetta ehdottomasti eteenpäin, jotta tilanne paranisi edes jollain aikataululla. Aurinkoista kesän jatkoa kaikesta sähellyksestä huolimatta!
Ymmärrän täysin harmituksesi. Oletko kokeillut katsoa tuolla tilausnumerolla jonka sait tilauksen yhteydessä jos tieto peruutuksesta olisi jo siihen päivittynyt?
Asiakaspalvelustamme kontaktoidaan kaikki asiakkaat joiden tilausta ei voida toimittaa. Sinulle ei vain vielä oltu ehditty ilmoittaa asiasta. Pahoittelut omasta puolestani. Varastosaldo päivittyy verkkokauppaan viiveellä ja tästä syystä tilauksen voi päästä tekemään vaikka puhelimia ei olisikaan enää jäljellä. Parannettavaa siis riittää koko tilausprosessissa. Laitan palautetta ehdottomasti eteenpäin, jotta tilanne paranisi edes jollain aikataululla. Aurinkoista kesän jatkoa kaikesta sähellyksestä huolimatta!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.