Skip to main content
Tilaus tehty 29.12. 2013. Samsung Galaxy Note 10.1 4G 2014. Viite: 170 00018 4748
Jos tavara on kerran loppu, eikö olisi viisasta päivittää toimitusaikoja asiakkaille tuolla laitepuolella että markkinointi ei olisi harhaanjohtavaa?
Copy paste teidän sivuiltanne kyseisen laitteen kohdalta:
Saatavuus: Heti
Toimitusaika: 2-7 päivää


T. KKS62
Hei KKS62! Tietojeni mukaan laitetta pitäisi olla varastossa, mutta voin vielä selvittää asiaa tarkemmin. En löytänyt tarkempia tietoja tuolla viitenumerolla, joten lisäisitkö vielä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin tarkistaa tilauksen tilanteen.
Minulla ei ole asiakasnumeroa Soneralle koska en ole aikaisemmin ollut asikkaanne.

Sain kylläkin vastauksen meiliin, mutta sen jälkeen onkin ollut kovin hiljaista, ei vastauksia kyselyihin.
Tilauksesi CD469811A002754F551D838CEFF88B9F sisältää seuraavat tuotteet:
Samsung Galaxy Note 10.1 4G 2014 Edition

29.12.2013 klo 22:34
Tilaus on vastaanotettu
Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition White.
29.12.2013 klo 23:35
Tilaus on käsittelyssä
Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition White.
Tilauksesi on lähtenyt tänään postin kuljetettavaksi, joten se on varmasti perillä alkuviikosta. Joulupyhien aikaan toimituksissa on kestänyt normaalia kauemmin. Pahoittelut tästä!
Kiitän, kumarran ja toivon saavani sen jo huomenna.
Itse olen myös tilannut 29.12.2013 kyseisen laitteen. (As. nro 1016204585) Laskutus kauteni on alkanut 9.1.2014 vaikken ole kyseistä laitetta tai liittymää edes saanut!
Toivottavasti laite tulee mahd. pian tai edes tieto viivästymisen syystä!!
Itse tilauksen jätin jo 26.12-13

Asiakaspalvelusta tuli vastaus kyselyni jälkeen että viikolla 3 tulee lisää tavaraa.
Omien sivujen mukaan tilaus on edelleen käsittelyssä mutta taas nettikaupassa lukee että saatavuus "heti" . Ootellaanpa.

Vastaa