Heippa!
Uutena Android-puhelimen omistajana olen hukassa totaalisesti. Nettiselain toimii puhelimessa, vaan miten pääsen markettiin, ja sähköpostiasetuksiin ja facebookin. Jos yritän mennä, tulee vain viesti network error... Mikä ihmeen asetus on väärin. Olen lähdössä reissuun sunnuntaina ja haluaisin puhelimen toimivan siellä, että voisin lähettää meiliä. Olisin kiitollinen pikaisesta avusta.
Satu
Samsung Galaxy S -asetukset
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.