Samsung Galaxy S3


Onko sonera lähettänyt ennakkotilaajille yhtään sinistä samsungia vai onko niin että tulevat sitten joskus?

53 kommenttia

Hei sonkala: Sinisen Galaxy S3 puhelimen viivästyksen syy löytyy Puhelinvertailu.com-sivustolta.

Saamme seuraavan laite-erän arviolta viikolla 25.
No se rehellinen vastaus jäi edelleen tulematta onko soneralla ollut sinostä väriä ollenkaan? Onneksi itse sain vaihdettua tilaukseni valkoiseen ja ehkä joskus saan sen ennakkotilaajana..
sonkala: Sain juuri äsken tiedon, että osa ennakkoon tilatuista on saatu toimitettua.
Saikos Sonera sinisiä tänään? Muilla näyttäisi jo olevan pikku saisit tulleet.
Hei,

Edelleen näyttäisi Samsungilla olevan toimitusongelmia sinisen laitteen kanssa. Ilmoitamme heti kun saamme laitteita varastoomme.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera ja Twitteristä, @sonera_palvelu
Armi kirjoitti:
Hei,

Edelleen näyttäisi Samsungilla olevan toimitusongelmia sinisen laitteen kanssa. Ilmoitamme heti kun saamme laitteita varastoomme.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera ja Twitteristä, @sonera_palvelu



No onko valkoisia hyllyssä?
Hei Saipsu,

Valkoinen Samsung S3 on tilattavissa ja laite on saatavissa viikolla 24.
Miksi Sonera saa eriä näin huonosti verrattuna kilpailijoihin? DNA ja Saunalahti ovat käytännössä jo toimittaneet kaikille ennakkotilanneille ja tuotteita tuntuu löytyvän hyllystäkin ihan hyvin. Sinistä versiota Soneralle ei ole ilmeisesti edes vielä tullut vaikka ainakin DNA:n liikkeissä tuota näytti olevan ihan hyvin kun poikkesin käymään.. Onko tullut tarkempaa tietoa vaikka tuon sinisen version saatavuuteen, tuntuu ihmeellistä kun DNA ja Saunalahti pystyy antamaan tarkkoja päiviä milloin erät ovat tulossa ja teiltä ei kerrota muuta kuin että joskus tulevaisuudessa ehkä tulee arvioiden mukaan tuotteita. Vai eikö tieto vain kulje tukusta asiakaspalveluun asti?
Minä kanssa ihmettelen miksi Soneralla ei ole kyseistä luuria, ei valkoista sinisestä puhumattakaan.
Tosiaan muilta löytyy hyllystä valkoista ja sinisten postitus aloitettiin tänään! Mikä mättää???
Itseänikin ihmetyttää kyseinen touhu. Viime sunnuntaina kävin Sonera -kaupassa kysymässä jos voisin peruuttaa netistä tilaamani sinisen luurin ja vaihtaa valkoiseen jota heillä sattui olemaan sillä hetkellä muutama hyllyssä. Ei onnistunut. Myyjä vielä soitti johonkin ja varmisti asian. Sieltä vakuuteltiin että tilaamani sininen puhelin on kyllä minulla tällä viikolla kädessä. Vähiin käy aika, huomenna on perjantai eikä mitään ole kuulunut.

Pienikin informaatio toimitustilanteesta olisi reilua asiakkaita kohtaan.
Krankka kirjoitti:


Pienikin informaatio toimitustilanteesta olisi reilua asiakkaita kohtaan.


Aika hiljasta Soneran puolelta
Itse aion odotella viikolle 25 jolloin lomani alkaa ja silloin etsin itselleni kaupasta sinisen puhelimen ja peruutan tämä Soneran tilauksen. Netin kautta tilatessa palautus oikeus on 14 päivää.
Aika naurettavaa toimintaa jälleen.
Tilasin laitteen liittymineen 22.5., ja ainoa toimitusaikailmoitus mikä minulle on osoitettu, on ollut; "Saat laitteesi ensimmäisten joukossa kun laitteita aloitetaan toimittamaan 29.5." tms....

Mikäli en olisi itse etsinyt näitä keskusteluja, en olisi vieläkään tietoinen toimitusajan viivästymisestä viikolle 25.

Muilla operaattoreilla annetaan selkeää informaatiota toimituksista, ja usein myös päivämäärä, jolloin laite on viimeistään toimitettu.


... Todellakin ensimmäisten joukossa...
Sama toimitusaikailmoitus minulla. Ja liittymineen netistä tilattua ei kuulemma voi peruuttaa.
Eilen kyselin asiakaspalvelusta tilannetta, niin eivät osanneet mitään arviota antaa, vaikka sunnuntaina vakuuteltiin jotain ihan muuta.
Tällä hetkellä meillä ei valitettavasti ole uutta kerrottavaa toimitusajan suhteen. Asiasta on kyllä laitettu kyselyä eteenpäin ja toivottavasti saamme tarkempaa tietoa laitteen saatavuudesta mahdollisimman pian.
Krankka kirjoitti:
Sama toimitusaikailmoitus minulla. Ja liittymineen netistä tilattua ei kuulemma voi peruuttaa.
Eilen kyselin asiakaspalvelusta tilannetta, niin eivät osanneet mitään arviota antaa, vaikka sunnuntaina vakuuteltiin jotain ihan muuta.


Miksi netistä tilattua ei muka voisi peruuttaa???
lusmu kirjoitti:
Netin kautta tilatessa palautus oikeus on 14 päivää.


Näin olen ymmärtänyt minäkin! Mitä tähän sanoo Sonera?
diipadaapa kirjoitti:
Tilasin laitteen liittymineen 22.5., ja ainoa toimitusaikailmoitus mikä minulle on osoitettu, on ollut; "Saat laitteesi ensimmäisten joukossa kun laitteita aloitetaan toimittamaan 29.5." tms....

Mikäli en olisi itse etsinyt näitä keskusteluja, en olisi vieläkään tietoinen toimitusajan viivästymisestä viikolle 25.

... Todellakin ensimmäisten joukossa...


Itse tilasin (sinisen) 08.05.2012 ja ei mitään tietoa koska saan, haluaisin tietoa vasta sitten kun on jotain kerrottavaa. Minua ei kiinnosta tieto "puhelinta ei voida vielä toimittaa...."
Tuo lainaamasi teksti "Saat laitteesi ensimmäisten......." taisi olla meilivahvistuksessa jonka sait, minäkin sain. Tuo lause on "mainos".
Oma tilaukseni on ollut Soneran nettisivujen mukaan "..... käsittelyssä" tuosta 08.05 asti.
Toivon todella että Sonera toimittaa nämä siinä järjestyksessä jossa ovat tilaukset saaneet eli luulisin että minä olisin ensimmäisten joukossa, mutta mistäs sen tietää miten monta tilausta Sonera on saanut :)
Jos asiakaspalvelu väittää että nettitilausta ei voi peruuttaa niin pyytäkää asiasta mustaa valkoisella, älkää luottako siihen mitä sanotaan. Töissähän voi olla vaikka kesäharjoittelija joka ei tiedä asiasta kaikkea, vain sen mitä hänelle on kerrottu. Jos joku asiakaspalvelun henkilö lukee tämän niin voisiko hän laittaa linkin jossa lukee että tilauksia ei voi peruuttaa. Itsellä ei lue missään paperissa että ei voisi.
Loppuun heitän vielä että minulla ei ole mitään asiakaspalvelua vastaan. Olen saanut hyvä palvelua kun olen käyttänyt asiakaspalvelua.
Niin ja vielä. Ei, en ole Soneralla töissä vaikka tuolla joku niin arveli 🙂
Etäkaupasta tilatessa on voimassa 14 vuorokauden peruutus- ja palautusoikeus. Tilauksen voi halutessaan perua soittamalla asiakaspalveluun numeroon Soita 0200 17000 (mpm/pvm).
Tilausten toimitus on viivästynyt erittäin suuren kysynnän vuoksi. Kuten aiemmin mainittiin, toimitusajoista on laitettu kyselyä eteenpäin ja odotamme tarkempaa tietoa.
No enpä tullut ajatelleeksi, että Sonera kaupassa ollessani minun olisi pitänyt tajuta erikseen soittaa asiakaspalveluun ja sitä kautta perua tilaukseni saadakseni tehtyä uuden tilauksen valkoisesta mallista. Varsinkin kun myyjä erikseen soitti jonnekin ja kysyi voiko näin tehdä, eikä kuulemma voinut. Mihinköhän muuten mahtoi perustua tämä tieto "sininen puhelimesi toimitetaan sinulle ensi viikolla"? Taisi vain olla nopein tapa päästä asiakkaasta eroon...
Krankka: Valitettevasti sinisen mallin toimituksesta on lähtenyt asiakkaille ilmoituksia, vaikkei laitetta ole ollut riittävästi toimitettavaksi. Tästä onkin laitettu kyselyä laitevastaavalle. Ilmoitamme tänne heti, kun saamme tarkempia tietoja.
Tulipa tässä mieleen että oliskohan mahdollista että kertoisitte minkä päivän tilaukset on seuraavana jonossa niin tietäisi suunnilleen onko saamassa suht heti vaiko joskus myöhemmin 🙂 Tosin tämä edellyttää että toimitetaan tilaus järjestyksessä, onkohan näin.
Johannes kirjoitti:
Tällä hetkellä meillä ei valitettavasti ole uutta kerrottavaa toimitusajan suhteen. Asiasta on kyllä laitettu kyselyä eteenpäin ja toivottavasti saamme tarkempaa tietoa laitteen saatavuudesta mahdollisimman pian.


Mikäli teillä ei ole mitään "uutta kerrottavaa" niin olisiko ollut liikaa pyydetty edes alunperin ilmoittaa laitteen ennakkotilanneille henkilökohtaisesti, että laitteen toimitus tulee kestämään seuraavaan jeesuksen ylösnousuun asti?
Samsung Galaxy S III kysyntä on ylittänyt kaikki odotukset ja laitteet toimitetaan asiakkaille tilausjärjestyksessä. Valitettavasti tilanne on se, että toimitusvaikeuksista kärsivä Samsung ei ole pystynyt toimittamaan laitteita meille tarvittavaa määrää.

Sinistä laitetta saamme pienen erän lisää tämän viikon alussa, mutta laitteita jää vielä toimittamatta. Tarkkaa ennustetta tulevista toimituksista ei ole, joten valitettavasti emme voi antaa tarkkaa toimitusaika-arviota.

Valkoisen laitteen tilanne on parempi. Saamme sitäkin lisää tämän viikon alussa ja suurin osa tilauksista saadaan matkaan. Uskomme saatavuuden olevan kesäkuussa kohtalainen.
Johannes kirjoitti:
Samsung Galaxy S III kysyntä on ylittänyt kaikki odotukset ja laitteet toimitetaan asiakkaille tilausjärjestyksessä. Valitettavasti tilanne on se, että toimitusvaikeuksista kärsivä Samsung ei ole pystynyt toimittamaan laitteita meille tarvittavaa määrää.

Sinistä laitetta saamme pienen erän lisää tämän viikon alussa, mutta laitteita jää vielä toimittamatta. Tarkkaa ennustetta tulevista toimituksista ei ole, joten valitettavasti emme voi antaa tarkkaa toimitusaika-arviota.

Valkoisen laitteen tilanne on parempi. Saamme sitäkin lisää tämän viikon alussa ja suurin osa tilauksista saadaan matkaan. Uskomme saatavuuden olevan kesäkuussa kohtalainen.


No, eipä tässä voi muuta kun toivoa että kuuluu tuohon pieneen joukkoon ketkä saavat sinisen puhelimen mahdollisesti tällä viikolla :)
Valkoiseen en aio vaihtaa koska on sen verran ruman näköinen että ei käy 😞

Vastaa