Skip to main content

Samsung Galaxy S3

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Moi, sain eilen Samsung Galaxy S3 ja uuden mikro sim kortin. Aktivoin mikro sim kortin vanhalla kortilla ja ei vielä reilun 12 tunnin jälkeenkään toimi, vanha kyllä lopetti toimintansa. Koska sen pitäisi alkaa toimimaan?

8 kommenttia

  • September 15, 2012
Moi Jarpati. Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mistä homma kiikastaa. Vaihtoehtoisesti voit laittaa puhelinnumerosi asiakasnumeron tilalle. Nämä tiedot eivät näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

  • September 15, 2012
Jep, nyt pitäs olla.

  • September 15, 2012
Uusi kortti on aktivoitunut normaalisti eli täältä katsottuna kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudestaan? Mikäli tämä ei auta, voisit kokeilla sim-korttia jossain toisessa puhelimessa, jos vain mahdollista. Näin saataisiin selville, onko vika kortissa vai puhelimessa.

  • September 15, 2012
Joo, sim kortti rupesi toimimaan toisessa kännykässä kyllä, muttei vieläkään tässä uudessa.

  • September 15, 2012
Vika on siis puhelimessa, ei kortissa. Vaikea sanoa, mistä tämä johtuu. Voisit aluksi mennä puhelimen asetuksiin ja valita verkko manuaalisesti kohdassa Matkapuhelinverkot > Verkko-operaattorit > Hae verkoista. Jos tämä ei auta, kannattaa kysyä neuvoa suoraan Samsungin tuotetuesta, josko he osaisivat auttaa asiassa paremmin. Tarpeen vaatiessa puhelimen voi viedä huoltoon Sonera Kaupan kautta.

  • September 17, 2012
Moi!
Minulla on tuossa Galaxy S3:ssa tälläinen ongelma: Wifi toimii niinkuin pitääkin,päivittää kaikki sivut, ja nettiä käyttävät pelit/sovellukset toimii ongelmitta. Mobiilidata päällä ei taas toimi niin mikään kunnolla.
Jotkut sivut päivittyvät alkuperäisellä Internet sovelluksella, mutta suurin osa kuitenkin vain osittain. Nettiä tarvitsevat sovellukset, esimerkiksi Instagram,Google Chrome tai Mini Pets, eivät taas toimi lainkaan. Ilman Wifi yhteyttä puhelin ei jostai syystä saa päivitettyä näitä. Missä vika?

  • September 18, 2012
Moi Nagg1: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme tarkistaa onko meidän päässä kaikki kunnossa. Vaihtoehtoisesti voit laittaa puhelinnumerosi asiakasnumeron tilalle. Nämä tiedot eivät näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

  • September 23, 2012
Nyt on puhelinnumero sielä.