Hei, sain toissapäivänä teiltä tilatun samsung galaxy s4:n. Olen ollut erittäin tyytyväinen puhelimeen jne. mutta kun signaalia vaan ei tule, heti jos otan mobiilidatan pois päältä niin tulee signaalia.
Eli olenko nyt ostanut uuden 400euron puhelimen mihin ei voi enää soittaa muuten kuin internetin avulla?
Olin jättänyt myös soittopyynnönm mutta ikinä ei minulle soitettu.
Sivu 1 / 1
Hei Hagelin,
kävisitkö lisäämässä profiilisi tietoihin asiakasnumerosi niin tarkistamme liittymän ja verkon tilanteen? Asiakasnumero näkyy vain meille Soneran asiantuntijoille.
kävisitkö lisäämässä profiilisi tietoihin asiakasnumerosi niin tarkistamme liittymän ja verkon tilanteen? Asiakasnumero näkyy vain meille Soneran asiantuntijoille.
Hei, mistä löydän tuon asiakasnumeron? En ole ikinä kuullutkaan mistään sellaisesta.
Puhelinnumeroni on xxx
Puhelinnumeroni on xxx
Hei Hagelin!
Oletkin jo hoitanut asian Teknisen asiakaspalvelumme kanssa. Toivottavasti liittymäsi ja puhelimesi toimivat nyt normaalisti.
Oletkin jo hoitanut asian Teknisen asiakaspalvelumme kanssa. Toivottavasti liittymäsi ja puhelimesi toimivat nyt normaalisti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.