Miksi Sonera edelleen mainostaa tarjoavansa Gear-älykellon Noten mukaan. Asiakaspalvelun mukaan ei pystytä ottamaan tilauksia vastaan,koska ei ole tiedossa koska puhelimia saa lisää. Edelleen se tarjous kuitenkin näkyy tuolla Note 3- puhelimen kohdalla. Mielestäni tämänvuoden puolella joka haluaa Noten tilata, pitäisi se pystyä tekemään ja saada Gear- älykello mukaan kun puhelimia sitten tulee.
Sivu 1 / 1
Hei jarkko699! Harmillista tosiaan, että Note 3-puhelimet pääsivät loppumaan ennen vuodenvaihdetta. Toistaiseksi uuden erän saapumisajankohta on avoin. Selvittelen tuleeko Gear -älykello vielä kaupan päälle uuden vuoden puolella ja vastaan sinulle täällä niin pian kuin mahdollista.
Olemme nyt poistaneet tiedon Gear -älykellosta Verkkokaupasta. Galaxy Note 3:n saatavuus on melko heikko ja näyttää siltä, että kello ei tule enää mukaan silloin kun voimme taas jatkaa puhelimen myyntiä. Kannattaa kuitenkin seurata Verkkokaupan tilannetta aktiivisesti.
Minna- kirjoitti: Olemme nyt poistaneet tiedon Gear -älykellosta Verkkokaupasta. Galaxy Note 3:n saatavuus on melko heikko ja näyttää siltä, että kello ei tule enää mukaan silloin kun voimme taas jatkaa puhelimen myyntiä. Kannattaa kuitenkin seurata Verkkokaupan tilannetta aktiivisesti.
Itsekin yritin tätä tilata soneralta ennen joulua, siinä onnistumatta. Tuntuu että sonera ei näitä jostain syystä halunnut myydä ja nyt ilmoitetaan että gear kellon kanssa laitetta ei enää saa.
Miksi galaxy note 3 + gear oli kuitenkin tilattavissa tele finlandin puolelta koko joulukuun? Eikö soneran ja tele finlandin laitteet tule samasta paikasta?
Mitäköhän kuluttajansuojalaki on mieltä jos kampanjatuote loppuu tarjouksen aikana? Käsittääkseni kuluttujalle täytyy tarjota joko korvaava tuote tai mahdollisuus hankkia tuote kampanjan jälkeen samaan hintaan.
Tämä juuri jäi kaivelemaan,että mainostetaan tuotetta vaikka tiedetään ettei sitä edes saada varastoon lähiaikoina. Jokaisella joka olisi halunnut tuotteen tilata tarjousaikana, olisi pitänyt pystyä se tekemään ja Sonera toimittaisi tuotteet, kun saa ne.
Odottaisin tähän soneran edustajan kommenttia.
Konsernin käytäntö on ilmeisesti aina ensin olla hiljaa tai valehdella asiakkaalle. Kun asiaa on viemässä kuluttujariitalautakuntaan niin sitten yllättäen löytyykin lain tuntemusta "Sonera ja Tele Finland Asiakaspalautteet" osastolta.
Harmi sinänsä että laitteiden toimituksen/tilauksen kanssa on ogelmia. Hinnoittelu, verkko ja palvelut muuten on soneralla nykyään kohdallaan.
Konsernin käytäntö on ilmeisesti aina ensin olla hiljaa tai valehdella asiakkaalle. Kun asiaa on viemässä kuluttujariitalautakuntaan niin sitten yllättäen löytyykin lain tuntemusta "Sonera ja Tele Finland Asiakaspalautteet" osastolta.
Harmi sinänsä että laitteiden toimituksen/tilauksen kanssa on ogelmia. Hinnoittelu, verkko ja palvelut muuten on soneralla nykyään kohdallaan.
Onko soneralla tähän kommenttia?
Hei PesuKone
Viimeisimmän tiedon mukaan ne asiakkaat, jotka ovat tilanneet laitteen viime vuoden puolella ja joille ei ole vielä toimitettu kelloa saavat kellonsa, kun saamme niitä lisää Samsungilta.
Kelloja on tullut lisää mutta oranssit kellot ovat loppu. Mustaa ja valkoistaa löytyy. Voisitko lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin tarkistetaan sinun tilanne?
Viimeisimmän tiedon mukaan ne asiakkaat, jotka ovat tilanneet laitteen viime vuoden puolella ja joille ei ole vielä toimitettu kelloa saavat kellonsa, kun saamme niitä lisää Samsungilta.
Kelloja on tullut lisää mutta oranssit kellot ovat loppu. Mustaa ja valkoistaa löytyy. Voisitko lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin tarkistetaan sinun tilanne?
Antti- kirjoitti: Hei PesuKone
Viimeisimmän tiedon mukaan ne asiakkaat, jotka ovat tilanneet laitteen viime vuoden puolella ja joille ei ole vielä toimitettu kelloa saavat kellonsa, kun saamme niitä lisää Samsungilta.
Kelloja on tullut lisää mutta oranssit kellot ovat loppu. Mustaa ja valkoistaa löytyy. Voisitko lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin tarkistetaan sinun tilanne?
Pelleiletkö? Ongelmahan oli siinä ettei puhelinta voinut ostaa/tilata kampanjan aikana ja nyt ei kelloa enää saa kaupan päälle. Miten minun tulisi nyt toimia että saan Note 3 puhelimen ja galaxy gear kellon ostettua soneralta?
Hei PesuKone
Jos tilausta ei ole saanut tehtyä joulukuun aikana verkkosivujen kautta, voi syynä olla juuri tuotteiden loppuminen. Itselläni eikä monella muullakaan tunnu vielä olevan tietoa saadaanko tarjoustuotetta lisää joten tällä hetkellä Note 3 + Gear-kelloa ei voi tilata. Tätä asiaa joudutaan vielä selvittelemään.
Jos tilausta ei ole saanut tehtyä joulukuun aikana verkkosivujen kautta, voi syynä olla juuri tuotteiden loppuminen. Itselläni eikä monella muullakaan tunnu vielä olevan tietoa saadaanko tarjoustuotetta lisää joten tällä hetkellä Note 3 + Gear-kelloa ei voi tilata. Tätä asiaa joudutaan vielä selvittelemään.
Kyse oli juuri siitä, että olisi pitänyt pystyä tilaamaan puhelin viime vuoden puolella ja sonera olisi toimittanut tuotteen nyt,kun niitä on tullut. Gearin kanssa. Soitin asiakaspalveluun joulukuun lopussa ja olisin tilannut näin, mutta kerrottiin ettei se kyllä onnistu. Silti se mainos siellä Noten mukana pyöri koko tarjousajan. Itsehhän tästä tympääntyneenä hankin jo muualta laitteen joten eipä tuo enää minua hyödytä mitä ikinä sonera keksiikään. Eli kiitos!
Antti- kirjoitti: Hei PesuKone
Jos tilausta ei ole saanut tehtyä joulukuun aikana verkkosivujen kautta, voi syynä olla juuri tuotteiden loppuminen. Itselläni eikä monella muullakaan tunnu vielä olevan tietoa saadaanko tarjoustuotetta lisää joten tällä hetkellä Note 3 + Gear-kelloa ei voi tilata. Tätä asiaa joudutaan vielä selvittelemään.
Moi,
Tilausta ei voinut myöskään tehdä asiakaspalvelun kautta. Sonera on nyt yli kuukauden tätä asiaa selvittänyt. No ratkaisin ongelman kävelemällä elisa shopittiin jostain sain puhelimen ja kellon kouraan. Samalla siirtyi liittymä saunalahdelle.
PesuKone: Ikävä tilanne kaiken kaikkiaan. Mukava kuulla että sait haluamasi tuotteen, harmillista vain meidän kannaltamme että liittymä siirtyi toiselle operaattorille. Aiemmin tilatut laitteet jossa kello on mukana päästään kyllä toimittamaan, mutta uusia ei ole tulossa enää verkkokaupan valikoimaan eikä niitä näin ollen pääse enää tilaamaankaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.