Sain Samsung galaxy note 2:n maaliskuussa, Ehti olla minulla 2 viikoa kunnes näyttö meni rikki, Kertaakaan en tiputtanut laitetta eikä laite taittunut tms. Note meni huoltoon kesäkuun alussa ja siellä se lojuu vieläkin.
Ennen kun vein noten huoltoon, Kävin Soneran kaupassa kysymässä huollolsta, Siellä sanottiin, että näytön huolto joko menee takuuseen ja näyttö korjataan tai korjaus maksaa 60 €.
Huollosta ilmoitettiin, että takuu ei koske näyttölasia ja että näyttölasin korjaamisen hintaa on nostettu 80 euroon - Ja jos puhelimen haluaa sieltä takaisin ilman että se korjataan sekin maksaa ??
Olemme tehneet asiasta reklimaation, mutta vieläkään ei ole tapahtunut mitään ?
Puhelin on ollut 5 viikkoa huollossa, vanha puhelimeni on rikki ja toimii tosi heikosti. Sillä olen joutunut pärjäämään 5 viikkoa. Mikä tässä mättää ja milloinkohan puhelin sieltä tupsahtaa takaisin ?
Huollosta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Pelkkää rahastusta, asiakkailta imetään viimeisetkin rahat takaisin..
Samsungin huolto
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.