Skip to main content
Sain Samsung galaxy note 2:n maaliskuussa, Ehti olla minulla 2 viikoa kunnes näyttö meni rikki, Kertaakaan en tiputtanut laitetta eikä laite taittunut tms. Note meni huoltoon kesäkuun alussa ja siellä se lojuu vieläkin.
Ennen kun vein noten huoltoon, Kävin Soneran kaupassa kysymässä huollolsta, Siellä sanottiin, että näytön huolto joko menee takuuseen ja näyttö korjataan tai korjaus maksaa 60 €.

Huollosta ilmoitettiin, että takuu ei koske näyttölasia ja että näyttölasin korjaamisen hintaa on nostettu 80 euroon - Ja jos puhelimen haluaa sieltä takaisin ilman että se korjataan sekin maksaa ??
Olemme tehneet asiasta reklimaation, mutta vieläkään ei ole tapahtunut mitään ?
Puhelin on ollut 5 viikkoa huollossa, vanha puhelimeni on rikki ja toimii tosi heikosti. Sillä olen joutunut pärjäämään 5 viikkoa. Mikä tässä mättää ja milloinkohan puhelin sieltä tupsahtaa takaisin ?
Huollosta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Pelkkää rahastusta, asiakkailta imetään viimeisetkin rahat takaisin..
Hei Tuppoh13: Harmillinen juttu, että heti sattuu tuollainen yllätys puhelimelle. Tarkistamme mielellämme, missä vaiheessa reklamaatiosi käsittely on. Lisäätkö asiakasnumerosi Profiilin tietoihin niin pääsemme katsomaan tilannetta. Asiakasnumero ei näy muille käyttäjille.
Lisätty*
Hei Tuppoh! En vielä nähnyt asiakasnumeroasi. Kokeiletko uudelleen?
Kokeilin vielä...
Hei. Meillä myös Note2 näyttö rikki ja myös akun latauksessa häikkää. Nyt kyselenkin että missä on Samsungin huolto eli minne puhelin täytyy toimittaa? Asumme Iisalmessa. Kiitos.
Sainkin as.palvelusta puhelimitse tiedon huoltoon toimittamisesta. Kiitos 🙂
Minulle tuli Note 2:seen käyttöjärjestelmän päivitys versioon 4.3.
Siinä yhteydessä lakkasi Note -ohjelma toimimasta, Skype kaatuilla ja joskus koko puhelin käynnistyy itsestään uudelleen.
Olen ulkomailla mutta tulen Helsinkiin käymään viikon päästä. Puhelimen ostin kesällä Kuopiosta Soneran liikkeestä.
-Mihin voin toimittaa laitteen takuuhuoltoon?
Hei T0401484050!

Voit toimittaa laitteen suoraan laitehuoltoon sonerakaupan kautta. Toimitamme sen siitä eteenpäin asianmukaisine dokumentteineen. Voit toimittaa laitteen suoraan huoltoon myös täältä löytyvien ohjeiden mukaan: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Puhelimien_ja_Liikkuvan_laajakaistan_takuu_ja_huolto?someid=some3827

Vastaa