Skip to main content
Minulla on Samsungin c755 tv, jossa on kaapelikortti LA-Digitalin kortinlukijassa. Mistähän johtuu, että tällä yhdistelmällä MTV3HD-kanava toimii ihan hyvin, mutta esimerkiksi Nelonen HD ja Fox HD näyttävät kuvaa n. pari minuutti, jonka jälkeen ruutu pimenee ja tulee teksti "Salattu signaali". Kaapeli kortti on linkitetty, koska muutenhan nuo HD-kanavat eivät näkyisi ollenkaan.

Onko Nelosen ja Foxin HD-kanavissa käytetty jotain erilaista salausta tai vastaavaa, koska nämä kanavat eivät suostu kunnolla näkymään kun taas kolmosen kanavassa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa?
Hei AK83,

Oliko sinulla siis televisiossa CI+ kortinlukija käytössä? Asiakasnumeron perusteella sinulla näyttäisi olevan vain HD digiboxin linkitys tehtynä. Olisikohan tuossa käynyt linkityksessä virhe vai onko sinulla ollut joskus HD digiboxi käytössä?

Jos sinulla oli TV:ssä CI+ kortinlukija niin kerrotko kortinlukijan linkitysnumeron 3 viimeistä numeroa, niin katsotaan täsmääkö se tuon digiboxin linkitysnumeron kanssa. Sanotko samalla kaapelikortin 4 viimeistä numeroa, niin tarkistellaan sekin samalla.
Marko- kirjoitti:
Hei AK83,

Oliko sinulla siis televisiossa CI+ kortinlukija käytössä? Asiakasnumeron perusteella sinulla näyttäisi olevan vain HD digiboxin linkitys tehtynä. Olisikohan tuossa käynyt linkityksessä virhe vai onko sinulla ollut joskus HD digiboxi käytössä?

Jos sinulla oli TV:ssä CI+ kortinlukija niin kerrotko kortinlukijan linkitysnumeron 3 viimeistä numeroa, niin katsotaan täsmääkö se tuon digiboxin linkitysnumeron kanssa. Sanotko samalla kaapelikortin 4 viimeistä numeroa, niin tarkistellaan sekin samalla.


Kyllä, televisiossa on CI+-kortinlukija. HD digiboxia ei ole koskaan ollut käytössä, vain tv ja tämä kortinlukija. Kortinlukijan kolme viimeistä numeroa ovat 399 ja kaapelikortin viimeiset numerot ovat 0172-3.
Hei AK83,

Korjasin tuon linkityksen ja nyt laite on linkitetty CI+ kortinlukijana. Valtuutin kaapelikorttisi samalla uudelleen. Testaatko lähteekö kanavat nyt toimimaan.

Mikäli kanavat eivät lähde edelleenkään näkymään, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa