Moikka!
iPhone 5:essäni, jonka ostin sen julkaisupäivänä Lempäälän Ideaparkin Sonera Kaupasta kahden vuoden kytkyllä, ilmeni ikävä vika nopeahkosti. Vein sen toissapäivänä SCF:n Tampereen huoltopisteeseen, jossa huollon kerrottiin kestävän muutaman päivän. Tänään huoltoseuranta kertoi kuitenkin huollon viivästyvän ja sen tilana on "Odottaa vaihtolaitetta". Saanen siis uuden iP:n rikkoutuneen tilalle.
Netin horror storyjen mukaan tässä tuntuu kuitenkin menevän usein iät ja ajat - toivon todella, että tällä kertaa ei. Miksei huoltopisteillä ole valmiina uusia puhelimia annettavaksi asiakkaille, joiden omistamien laitteiden korjaaminen on liian vaikeaa? Ja saako tästä hyvitystä puhelinlaskuun (erityisesti, jos vaihtolaitteen saaminen menee ensi viikkoon tai siitä pidempään)?
Torsti
SCF Huolto ja vaihtolaitteen odottaminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.