Olemme Minun Sonerani palvelussa. Aiemmin puhelimilla ei voinut soittaa viikonvaihteessa. Satunnaisesti muihin kuin omiin puhelimiin pääsi (ei usein). Virheilmoitus oli ei verkkoyhteyttä tai kunhan piipitti varattua. Nyt näin käy jo viikollakin. N8 on ollut ohjelmapäivityksessä Nokialla. Ei auta. Vikapalveluun yritin äsken soittaa. Pitkän litanian jälkeen kehotettiin soittamaan 9 jälkeen vaikka sivulla mainitaan klo 8. Ma klo 8.31
Miten Soneran korjaamaan viat tai edes ilmoittamaan heille viasta??
Se ei vaan toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.