tervehdys kaikille.
toivottavasti tulee oikeelle alueelle:
parin päivän päästä aukeaa taloyhtiössä valokuitu yhteys, ilmeisesti asentaja käy roplaamassa silloin keskusta.
kysymys: voiko asentaja käydä avaamassa huoneiston seinässä olevan puhelin pistokkeen (siinä ei siis ole pistokettakaan, vaan peitelevy), vai kuuluuko se huoltoyhtiölle?
käytössä on toki yksi pistoke, mutta varmuuden vuoksi olisi hyvä olla toinen toimiva olemassa.
onko edes mahdollista jakaa yhteys kahteen eri huoneeseen seinäpistokkeista?
langaton reititin (tai pitkä letku) on tietysti ratkaisu nro 1, mutta kuitenkin.
seinärasiat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.