Eli kyse Omista Sivuista, siellä näkyy liittymät näin http://imgur.com/Kyds19F
Sitten kun klikkaat tuota oikeimmanpuolista ottaaksesi Viihteen kokeilujaksot HBO:sta ja muista käyttöösi, niin se opastaa aina vain luomaan uuden ja uuden tilin, vaikka minulla on jo kahdet Viihde tilit.
Kampanjan customer pipeline on todella heikosti toteutettu. On erittäin epäselvää miten tulisi kulloinkin toimia. Erilaisia vahvistussähköposteja satelee, otsikot:
-Vikailmoituspalvelu kytketty (saatu kolme kertaa sama posti)
- TUNNUSVAHVISTUS (6 viestiä, 3 eri tunnusta)
- Toimitusvahvistus Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut
-Tilausvahvistus Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut (2 kertaa)
- Kanavapaketin tilausvahvistus
- Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut (2 kertaa)
-Toimitusvahvistus Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut
Mitä näillä viesteillä yritetään kertoa? Onko helppoa Soneran käyttöönotto? 16 sähköpostivahvistusviestiä, kaikkien ohjeita noudatettu ja tilejä vain satelee lisää?!?
Kannattaisikohan siellä nyt jonkun palveluvastaavan istua miettimään riittäisikö yksi sähköpostivahvistus? Miksi jo olemassa oleva asiakas, joka on kirjautunut sisään Omille Sivuille, joutuu vielä syöttämään kaikki tiedot kampanjaan rekisteröityessään uudestaan? Miksi siihen tarvitaan taas uusi Viihde-tili? Kannattaisiko kysyä asiakkaalta tarvitsetko todella toisen Viihde tilin, ettei vahingossa tule niitä tarpeettomia määriä. Ja nekin pitää vielä erikseen "aktivoida"?
Mitä jos mietitte nyt homman ihan alusta asti uudestaan ja asiakas selviää kyllä / ei kysymyksillä!
Sekava promootion käyttö
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.