Skip to main content

Signaalia ei löydy

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Asensin eilen koti-tv:n ja se meni ongelmitta ja koko illan nautiskelinkin uudesta laitteesta.
Mutta tänä aamuna onkin asiat toisin eli mitään ei näy.
Laitan kaikki sähköt ns poikki aina yöksi ja aamulla käynnistin ensin laajakaistapuolen ja sitten virrat digiboxiin ja telkkaan ja nyt ei mistään tule sitä digiboxin signaalia. Mulla on Samsungin töllö ja siinä olen sourcen kautta kokeillut kaikki mahdolliset lähteet, mistä se voisi löytyä (eilen asennuksessa en huomannut sitä sourcea edes katsoa, mihin se ns asentui). Signaliini heikko tai puuttuu, joka kohdasta. Asensin sen hdmi-kaapelilla, en tiedä, pitääkö vaihtaan scarttiin mutta hassuahan olisi, jos joka päivä pitää kokeilla, että millä se toimii tänään.
Oliko se vain yhden illan ilo tämä koti tv ?

2 kommenttia

  • March 12, 2011
Vastaankin itselleni, muutaman yrityksen jälkeen, tv toimii taas.
Toivottavasti ei joka päivä sama juttu vaikka tässäpä nää laitteet tulee tutuksi.

  • March 15, 2011
Motorola IPTV-digiboksi käynnistyy melko hitaasti sen jälkeen kun se on ollut kokonaan virroitta. Toisaalta säästäähän virran täysi katkaisu sähköä, jos vain Motorolan pitkän käynnistyksen kanssa tulee toimeen.