Asensin eilen koti-tv:n ja se meni ongelmitta ja koko illan nautiskelinkin uudesta laitteesta.
Mutta tänä aamuna onkin asiat toisin eli mitään ei näy.
Laitan kaikki sähköt ns poikki aina yöksi ja aamulla käynnistin ensin laajakaistapuolen ja sitten virrat digiboxiin ja telkkaan ja nyt ei mistään tule sitä digiboxin signaalia. Mulla on Samsungin töllö ja siinä olen sourcen kautta kokeillut kaikki mahdolliset lähteet, mistä se voisi löytyä (eilen asennuksessa en huomannut sitä sourcea edes katsoa, mihin se ns asentui). Signaliini heikko tai puuttuu, joka kohdasta. Asensin sen hdmi-kaapelilla, en tiedä, pitääkö vaihtaan scarttiin mutta hassuahan olisi, jos joka päivä pitää kokeilla, että millä se toimii tänään.
Oliko se vain yhden illan ilo tämä koti tv ?
Signaalia ei löydy
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.