Millä vahvuudella kaapelin kautta pitäisi signaalin tulla?
Meillä jatkuvasti signaali n. 24 % ja liekö siitä johtuen kaikki kanavat pikselöityy aika usein, tekstitys myöhästelee tai vain vilahtaa tai jää kiinni ja kaikilla kanavilla saattaa yhtäkkiä näkyä teksti "salattu kanava" vaikka eihän nämä normikanavat mtn salattuja ole...
Signaalin vahvuus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.