Olen pari kertaa yrittänyt oman sivun kaavakkeella tiedustella asiaa.Asiakaspalvelun muoto on minulle outo ja kun olen vasta liittynyt Sonerakuoroon niin saanko tällä palstalla vastauksen kysymykseen:mitä ovat siirretyt maksut joita olen tutkinut oman sivun saldo-osiossa.
Mobiliviestien vastaanoton olen sulkenut joten jos joku sellaisia lähettelee en niitä ainakaan ole auki ottanut.
Siis,mitä maksuja ovat siirretyt maksut?Kuka osaisi vastata?
Sivu 1 / 1
Onko käytössäsi laajakaista- vai matkapuhelinliittymä?
Voin vastata sinulle tarkemmin, jos lisäät käyttäjätunnuksesi tietoihin esimerkiksi asiakasnumerosi tai mahdollisen laajakaistan liittymänumeron. Ilmoita tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.
Voin vastata sinulle tarkemmin, jos lisäät käyttäjätunnuksesi tietoihin esimerkiksi asiakasnumerosi tai mahdollisen laajakaistan liittymänumeron. Ilmoita tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.
Hei Anni
Olen Soneran uusia asiakkaita ja siksi pitää selvitellä muutama asia ja kun katselin oma Sonerassa saldolukuja niin siellä on rivi jossa lukee "siirretyt maksut"ja siksi kysyin mitä maksuja on siirretty,mistä mihin ja miksi?
Kysymyksessä on kännykkäliittymä ja asiakasnumeroni on XX. Olen saanut vasta yhden laskun jossa oli siirrettyä dataa ja sen minä käsitin mutta nyt olen poistanut koko datan vastaan oton joten ei siitä voi olla kysymys.
Terv.joni31
Olen Soneran uusia asiakkaita ja siksi pitää selvitellä muutama asia ja kun katselin oma Sonerassa saldolukuja niin siellä on rivi jossa lukee "siirretyt maksut"ja siksi kysyin mitä maksuja on siirretty,mistä mihin ja miksi?
Kysymyksessä on kännykkäliittymä ja asiakasnumeroni on XX. Olen saanut vasta yhden laskun jossa oli siirrettyä dataa ja sen minä käsitin mutta nyt olen poistanut koko datan vastaan oton joten ei siitä voi olla kysymys.
Terv.joni31
Poistimme viestistäsi asiakasnumeron. Voit lisätä sen sivun yläosasta löytyvään Omat asetukset -kohtaan, jolloin se ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Sinun kohdallasi tuo siirretty maksuosuus koskee edellisen laskutuskauden saldoa, joka ei ylitä laskutusrajaamme 20€.
Voit lukea lisätietoja Minun Sonera -liittymän laskutuksesta täältä.
Sinun kohdallasi tuo siirretty maksuosuus koskee edellisen laskutuskauden saldoa, joka ei ylitä laskutusrajaamme 20€.
Voit lukea lisätietoja Minun Sonera -liittymän laskutuksesta täältä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.