Skip to main content
Puhelimen vaihdon yhteydessä tarvitsin mikro-simkortin. Tilasin sen, ja se postissa tulikin kuten luvattu. Liitteenä ohjeet kortin aktivoimiseksi.
Kas kummaa: aktivointi tekstiviestillä ei onnistu. No niinpä soitin ohjeiden mukaan asiakaspalveluun, jossa uuden kortin piti tulla aktivoiduksi ohjeiden mukan. No eipä tullut! Puhelimessa ollut "asiakaspalvelija" ilmoitti, että "odottele nyt viikko ja koita sitten". Eli ei siis joko osannut tai viitsinyt tuota aktivointia suorittaa.
MITÄ IHMETTÄ !! Edellisellä palveluntuottajalla vastaava asia hoitui minuutissa puhelinsoitolla!
Hei kekkila,

Vaikea arvata mikä tässä on ollut homman nimi.

Tottakai voimme aktivoinnin tehdä asiakaspalvelun kautta tarvittaessa.
Laitatko tietoihisi asiakasnumerosi ilman mitään välimerkkejä niin voidaan vilkaista miltä tilanne näyttää, tarvittaessa voidaan aktivointikin tehdä, mikäli uusi kortti ei vielä ole aktivoitunut.
Olen ilmoittanut asiakasnumeron rekisteröitymisen yhteydessä. Onnistuuko tätä kautta liittymän irtisanominen?
Hei kekkila,

Tänne meille saakka näkyy vain 2 ensimmäistä numeroa asiakasnumerostasi, joten tarkistatko ettei siinä ole mitään ylimääräisiä välejä taikka merkkejä. : )

Irtisanomisasioita ei täällä yleisellä keskustelupalstalla oikein voi tehdä, sillä tämä vaatisi asiakkaan henkilöllisyyden tunnistamisen. Meillehän toki voi soittaa, voisin myöskin suositella omilta sivuilta löytyvää erittäin kätevää Chat-palvelua.

Vastaa