Hei,
Olen nyt yrittänyt aktivoida uutta korttia 12 kertaa, vastauksenne on ollut aina "numeroa ei voitu aktivoida nyt. Yritä hetken kuluttua uudelleen". Onko tässä palvelussa menossa vikatilanne jos ei niin voinko saada uuden toimivan kortin. Oletteko kadottaneet kortin numeron? Soittelemaan en ala palvelunumeroonne.
Terveisin,
Telle
Sivu 1 / 1
Hei Telle,
mikäli kyseessä on matkapuhelinliittymäsi sim-kortin aktivointi, niin se on onnistunut eilen meidän tietokantamme mukaan.
Onko asia kunnossa?
mikäli kyseessä on matkapuhelinliittymäsi sim-kortin aktivointi, niin se on onnistunut eilen meidän tietokantamme mukaan.
Onko asia kunnossa?
Hei,
Uuden kortin aktivointi onnistui eilen, kiitokset vikapalvelussa olevalle mieshenkilölle joka suoritti aktivoinnin.
Terveisin,
Telle
Uuden kortin aktivointi onnistui eilen, kiitokset vikapalvelussa olevalle mieshenkilölle joka suoritti aktivoinnin.
Terveisin,
Telle
Moi Telle! Hyvä, että sait asian hoidettua. Mukavaa syksyn jatkoa sinne
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.