Skip to main content

Sim-kortin aktivointi ei onnistu?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 15 katselukertaa

Eli tilasin mikro sim -kortin uuteen puhelimeen, ja se saapuikin eilen. Mutta kun lähetin viestin kortin aktivoimiseksi, saan vain vastausviestin:

"Tilauksesi on vastaanotettu. Liittymää XXXXXXXXX ei tässä vaiheessa voi aktivoida. T. Sonera"

Eli mitään aktivointia ei (ilmeisesti) tapahdu. Onko aktivoinnissa jotain viivettä, vai miksi ei suostu aktivoitumaan?

1 kommentti

  • July 25, 2013
Hei jere_! Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi.

Mikäli et saa tällä ohjeella uutta SIM-korrtia otettua käyttöösi auttaa sinua myös chat Soneran Omilla Sivuilla.