Skip to main content
Hei,
yritin saada tyttäreni uuden sim kortin aktivoitua (käyttäjä sanna)...tekstiviesti ei toiminut ja soitin asiakaspalveluun aamulla, se piti olla kunnossa puhelun jälkeen ...puhelin ilmoittaa kuitenkin ettei sitä ole rekisteröity verkkoon.
Hänelle ostettiin uusi puhelin kuluneella viikolla.
Oma puhelimeni on viikon ajan pätkinyt...viestit ei tule perille ja puhelut katkeavat.
Nyt yritin rekisteröidä omaan puhelimeeni tilatun uuden sim-kortin (käyttäjä Tuija) mutta se ei onnistu.
Asiakaspalveluun en pysty soittamaan koska puhelin ei pysy verkossa odotusaikaa ja puhelu katkeaa kesken asioiden selvittelyn.
Oma puhelimeni on toiminut moitteettomasti tähän asti...se on n 2v vanha.
Onko alueella jotain verkko-ongelmia vai mistä mahtaa johtua
Miten saataisiin puhelimet toimimaan...
Hei tuija123! Joko olet saanut asian hoidettua? Laitatko tarvittaessa vaikkapa yksityisviestiä Facebook-sivujemme kautta. Tarvitsemme hieman tarkempia tietoja (as.nro, osoite), jotta saadaan asia kuntoon.

Vastaa