Skip to main content

SIM-kortin aktivointi itsepalveluna

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Kuinka voin aktivoida itsepalveluna uuden SIM-korttini? Liittymäni on äitini nimen alla, mutta olen kyllä täysi-ikäinen.

1 kommentti

  • March 6, 2012
Hei Krispaa: Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä tai Omilla Sivuilla Liittymänhallinnassa. Tarkemmat ohjeet löydät ohjeista- ja vinkeistä.