Skip to main content

Sim-kortin käyttökatko

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moikka,

vaihdoin tänään liittymän Soneraan ja sainkin tekstiviestin, että siirryn Soneran asiakkaaksi tunnin kuluttua ja siirto aiheuttaa pienen katkoksen. Vaihdoin sim-kortin tunti sitten ja minulla ei ole vieläkään verkkoa. Osaatteko auttaa minua?

3 kommenttia

  • August 19, 2013
Hei _milla!

Oletko koittanut laittaa matkapuhelimesi kiinni ja avata uudelleen löytyiskö verkko tällöin?

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä liittymäsi tilanne on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • August 19, 2013
Hei,

olen sammuttanut puhelimen monta kertaa ja se ei ole auttanut. Minulla ei ole tullut vielä yhtään laskua, koska vaihdoin operaattoria vastikään ja sopimus ei ole tällä hetkellä mukanani. Saisitko selvitettyä asian jotakin muuta kautta?

  • August 19, 2013
_milla: Voit korvata asiakasnumeron ilman ensimmäistä nollaa, tai laittaa meille yksityisviestiä tästä asiasta facebookin kautta.