yritin aktivoida uutta nano-Sim-korttia tekstarilla. Nyt vanhan sim-kortin rekisteröinti epäonnistui, enkä saanut vielä aktivoinnin kuittausta. Olen siis puhelimetta enkä voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. MIkä avuksi
Sivu 1 / 1
Hei hakaj-6c!
Vanha sim kortti toimii aina siihen saakka kunnes uusi kortti on aktivoitu käyttöön. Harvemmin on sellaista tilannetta ettei kumpikaan kortti toimisi. Onko sinun mahdollista ilmoittaa liittymänumerosi ja uuden kortin sarjanumero esim. Facebookin kautta yksityisviestillä tai sitten Chatin kautta liittymänhallinnasta Omilla Sivuilla http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some4371 . Näin saataisiin asia mahdollisimman nopeasti hoidettua.
Vanha sim kortti toimii aina siihen saakka kunnes uusi kortti on aktivoitu käyttöön. Harvemmin on sellaista tilannetta ettei kumpikaan kortti toimisi. Onko sinun mahdollista ilmoittaa liittymänumerosi ja uuden kortin sarjanumero esim. Facebookin kautta yksityisviestillä tai sitten Chatin kautta liittymänhallinnasta Omilla Sivuilla http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some4371 . Näin saataisiin asia mahdollisimman nopeasti hoidettua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.