Skip to main content
Mitä tämä tarkoittaa, puhelimella ei voi soittaa, ei yhteyttä verkkoon?

Lainasin toista puhelinta, jonotin 20 min ja lopulta keskeytin ja soitin uudestaan. Palvelu oli muutettu numerosysteemistä puheella ohjatuksi ja pyydettiin odottamaan uudet 20min, oletteko keksineet uuden tavan saada firmannelle rahaa asiakaspalveluitten ja vikapalvelun avulla?

Mitä tuo rekisteröinti epäonnistui tarkoittaa ja miksi en saa yhteyksiä omalla puhelimella?

Tänään aamulla, heti kun kello tuli 8:00 pääsin suoraan asiakaspalveluun lasku puolelle, mitä siinä palvelussa nyt on ongelmana?

Ja jos sanotte että mulla on lasku myöhässä, niin sen asiakaspalvelijan olisi pitänyt lykätä sulkemisaikaa sen kolmepäivää, kun sanoin kaikki laskut laitettu yöllä tulemaan sinnepäin ja vastauksena tuli että ne näkyy kolmen päivän päästä ja kaikki Ok.

Ja jos tossa mun puhelimessa on taas jotakin vikaa, niin myyttekö te puhelimia jotka kestää sen kuukauden ja sen jälkeen hajoaa... tämä on nimittäin jo toinen samanmerkkinen ja teiltä saatu (samanlainen jo kerran hajonnu ja sain teiltä toisen samanlaisen tilalle)

Ja mitä tohon asiakaspalveluun tulee, niin onhan toi 20min odottaminen tuottoisaa Soneralle melkein 40€
Sim-kortin rekisteröinti epäonnistui -virheilmoituksesta löytyy lisätietoa Ohjeet ja vinkit -sivumme ohjeesta.

Jos matkapuhelinliittymässäsi tai Soneralta hankitussa puhelimessa on vielä ollut jonkinlaista ongelmatilanetta, kannattaa olla asian selvittämiseksi yhteydessä matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa