Skip to main content

sim kortin vaihto

  • December 11, 2014
  • 13 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei tiedustelisin voiko prepaid liittymän normaali kokoisen sim kortin vaihtaa micro sim kortiksi? ja voiko vaihdon tehdä vaikka en ole liittymää rekisteröinyt omiin nimiini.

13 kommenttia

  • May 20, 2014
Hei SamiSamiSami,

Kortin voit käydä vaihtamassa kauppiaalla kätevästi, lähimmät Sonera Kaupat löydät täältä http://www.sonerakauppa.fi/kaupat

  • May 21, 2014
olet väärässä kävin sonera kaupassa ja sanoivat että ei onnistu vaihto vaan pakko ottaa uusi prepaid liittymä uudellanumerolla

  • May 21, 2014
Hei SamiSamiSami !

Missä liikeessä kävit? Selvitämme asiaa vielä tarkemmin, miksi vaihto ei ole onnistunut.
Mikä tilanne sinulla nyt on, vieläkö tarvitset tuota uutta sim-korttia vai onko asia jo järjestynyt?

  • May 21, 2014
Hei kävin Porvoon sonera kaupassa. sain kyllä uuden sim kortin mutta eri numerolla olisin mielelläni pitänyt vanhan numeroni.

  • May 21, 2014
Hei SamiSamiSami !

Ok, kiitos tiedosta. Me selvitämme tätä ja palaamme asiaan!

  • May 23, 2014
Onko asia jo selvinnyt?

  • May 23, 2014
Hei SamiSamiSami !

Vielä en ole saanut lisäinformaatiota, mutta palaan tänne sitten heti kun asia selviää.

  • May 23, 2014
Hei SamiSamiSami !

Varmistus asiaan on saatu:
Sonera Kaupoilla pitäisi olla Easyn vaihtokortteja, jotta vaihto olisi mahdollista ilman että asiakkaan numero vaihtuu. Käytännössä tähän riittää, että asiakkaalla on tallella liittymän alkuperäinen kehys, josta pitää siis löytyä sama korttinumero, tai asiakkaan pitää pystyä osoittamaan että hänellä on tiedossaan kyseisen sim-kortin pin-koodi. Myös jokin henkilöllisyystodistus tulee olla mukana (ajokortti, passi...)

Pahoittelen, että kortinvaihto ei ole onnistunut kuin numeroa vaihtamalla. Mutta jos haluat entisen numerosi takaisin käyttöön, voimme sen sinulle vaihtaa. Vikapalvelumme on tässä tapauksessa sinuun yhteydessä. Miten haluat, että teemme?

  • May 26, 2014
Hei haluan vanhan numeroni käyttöön.
ja sonera kaupassa käydessäni minulla oli kaikki yllä mainitut mukanani
mutta silti ei onnistunut vaan sanoivat että on pakko ostaa uusi prepaid
liittymä.

  • May 26, 2014
Hei SamiSamiSami!

Kiitos viesteistäsi. Voisitko liittää nykyisen puhelinnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi, jotta voimme soittaa sinulle asian selvittämiseksi?

1. Valitset kohdan Omat Asetukset.
2. Tämän jälkeen valitset kohdan Profiili.
3. Asiakasnumeron kohdalle kirjoitat nykyisen puhelinnumerosi (10 numeroa yhteen kirjoitettuna ilman viivaa ja välilyöntejä). Puhelinnumerosi ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Voit halutessasi hoitaa asian myös soittamalla vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.


Ystävällisin terveisin

Tapani V

  • May 26, 2014
Liitetty

  • May 28, 2014
Voisiko joku sieltä vikapalvelusta soittaa?

  • May 28, 2014
Hei SamiSamiSami!

Asia on nyt hoidettu ja sinulle tulee postitse kirje kotiosoitteeseesi.


Ystävällisin terveisin

Tapani V