Moi,
olen vaihtanut puhelinliittymäni Soneralta DNA:han. Siirto tapahtui 26.9.2014 n. klo 17. Ohjeiden mukaan suljin puhelimeni (iPhone 4S), vaihdoin SIM-kortin, kytkin virrat takaisin päälle ja sain seuraavan ilmoituksen:
"iPhoneeen asennettu SIM-kortti on operaattorilta, jonka SIM-kortteja aktivointipalvelimen määrittämä nykyinen aktivointikäytäntö ei tue. iPhone on kunnossa, vika ei ole laitteessa. Aseta laitteeseen toinen, tuetun operaattorin SIM-kortti tai pyydä operaattoriasi poistamaan iPhoneen lukitus. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Appleen."
Puhelin ei toimi, eikä sen kytkeminen iTunesiin ei auta. DNA:n asiakaspalvelusta kehotettiin ottamaan yhteyttä Soneraan. Pystyttekö purkamaan lukituksen?
Pikaista vastausta toivoen,
biker
SIM-kortin vaihto iPhone 4S:ään ei onnistu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.