Hei!
Hämmästys ja kummastus... Olen ollut monia vuosia TeleFinlandin asiakkaana ja minulla ei ole enää Soneran liittymää käytössäni. Nyt hankin uuden älypuhelimen ja vanha isompi SIM-kortti ei käynyt siihen, vaan minun piti hankkia uusi micro-simkortti.
Sain korttini ja kun tuli aktivoinnin aika, TeleFinlandilta sanottiin, että heidän korttia ei voi aktivoida käyttööni vaan nyt joudun tilaamaan Soneralta uuden, koska olen joskus aikanaan ollut Soneran asiakkaana ja vanha sim-korttini on muinaisjäänne näiltä ajoilta.
TeleFinlandin asiakaspalvelijat olivat aivan sekaisin miten pitää toimia ja jokaiselta sai eri vastauksen. Jos nyt menen Soneran liikkeeseen, saanko korttini sieltä ilman ylimääräisiä kuluja, vai miten pitää toimia? Näin ainakin oli TeleFinlandin ohjeistus asiasta. Olen lähdössä matkalle ja en ehdi saada postissa uutta korttia ennen lähtöäni, joten liikkeessä asiointi on ainoa mahdollisuus yrittää hoitaa asia nopeasti. Miksi ihmeessä tuota TeleFinlandin korttia ei voinut ottaa käyttöön vaan sen pitää olla Soneran?
Sim-kortin vaihto ja aktivointi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.