Skip to main content
Hei,
hain uuteen puhelimeeni uuden sim-kortin Sonera-kaupasta. Koska en voinut ottaa sitä samantien käyttöön, sain ohjeeksi, että sim-kortin voi rekisteröidä vain soittamalla asiakaspalveluun. Onko tosiaan näin vai voiko rekisteröinnin tehdä myös tekstiviestillä (kuten näissä muissa tapauksissa on ohjeena)? Tai onnistuuko se Omien sivujen chatin kautta? Tarkoitus olisi ottaa uusi puhelin ja sim käyttöön huomenna iltapäivällä, minne asti vanhan puhelimen tulisi toimia.
Moikka ragazza!

Tässä tulee ohjetta SIMin aktivointiin tekstarilla:

"Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi."

Toki myös Chatissä onnistuu 🙂

Vastaa