Terve,
Vaihdoin puhelinta, mutta puhelinta avattaessa antaa vika-ilmoituksen sim-kortti ei kelpaa. Olen yrittänyt pari kertaa sulkea, ottaa kortin pois, laittaa takasin tilalle ja avata uudelleen, mutta silti tulee samaa ilmoitus. Kokeilin uutta sim-korttia vanhaan puhelimeen ja siinä se toimii niin kuin pitää. Miten tuo ei toimi tässä uudemmassa puhelimessa?
Kokeiltuani sim-korttia vanhaan puhelimeen sain siihen tekstiviestiä soneralta uusista asetuksista, jotka tallensin sitten siihen vanhaan puhelimeen. Onko tämä ongelma?
Sivu 1 / 1
Hei Dienekes74!
Liittymässäsi näyttää tosiaan olevan tämän vuoden kortti, joten vaikuttaa kyllä oudolta ettei se uuden puhelimen kanssa toimisi. Eihän puhelimen korttilukijassa ole likaa? Oletko testannut toimiiko tässä uudessa puhelimessa joku muu kortti? Jos mikään muukaan kortti ei toimi, on puhelimessa silloin jotain vikaa. Jos olet kokeillut nykyistä korttia vanhassa puhelimessa ja saanut siihen asetusviestejä, ei se aiheuta tätä ongelmaa. Kortteja voi vapaasti vaidhella puhelimien välillä eikä se vaikuta puhelimen tai kortin toimintaan.
Voidaan toki lähettää sinulle tarvittaessa uusi sim, mutta testaa ensiksi jotain toista korttia tuossa uudemmassa puhelimessa niin selviää missä on vika.
Liittymässäsi näyttää tosiaan olevan tämän vuoden kortti, joten vaikuttaa kyllä oudolta ettei se uuden puhelimen kanssa toimisi. Eihän puhelimen korttilukijassa ole likaa? Oletko testannut toimiiko tässä uudessa puhelimessa joku muu kortti? Jos mikään muukaan kortti ei toimi, on puhelimessa silloin jotain vikaa. Jos olet kokeillut nykyistä korttia vanhassa puhelimessa ja saanut siihen asetusviestejä, ei se aiheuta tätä ongelmaa. Kortteja voi vapaasti vaidhella puhelimien välillä eikä se vaikuta puhelimen tai kortin toimintaan.
Voidaan toki lähettää sinulle tarvittaessa uusi sim, mutta testaa ensiksi jotain toista korttia tuossa uudemmassa puhelimessa niin selviää missä on vika.
Terve taas,
Kokeilin kaverin sim-korttia "uudessa" puhelimessani ja se kortti toimi normaalisti. Eli ei tullut ilmoitusta "sim-kortti ei kelpaa. Onko uus sim-kortti paikallaan vai onko jotain muuta mitä voi kokeilla?
Kokeilin kaverin sim-korttia "uudessa" puhelimessani ja se kortti toimi normaalisti. Eli ei tullut ilmoitusta "sim-kortti ei kelpaa. Onko uus sim-kortti paikallaan vai onko jotain muuta mitä voi kokeilla?
Dienekes74: Luulenpa että uusi sim kortti olis paikallaan. Jos puhelimessasi toimii toinen kortti, mutta ei juuri sinun oma niin silloin kortissa on jotain vikaa. Toki voit kokeilla putsata varovasti omaa korttiasi, mutta uskoisin että se ei välttämättä auta asiaa. Laitetaanko uusi kortti matkaan tätä kautta vai haitko liikkeestä uuden? Silloin saisit sen heti käyttöösi!
Terve,
Laitatko tulemaan postissa. Ei ole niin kiire asian kanssa.
Laitatko tulemaan postissa. Ei ole niin kiire asian kanssa.
Dienekes74: Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Uusi kortti on nyt laitettu matkaan. Olet sitten uudelleen yhteydessä vaikka Omien Sivujen chatin kautta kun haluat aktivoida kortin.
Toimin ohjeiden mukaisesti. Lähetin viestin sim kortin aktivoinnista niinkuin neuvottiin, mutta mitään kuittausta aktivoinnista en ole saanut. Onko tämä kuittaus merkki siitä, että kortti on valmis käytettäväksi? Jos se on merkki siitä, että kortti on valmis käytettäväksi, niin miten pitkään tuon kuittauksen saamisessa menee. Tein aktivoinnin perjantai iltapäivästä.
Sama kysymys on tuon sonera viihdepaketin suhteen. Soneran sähköpostin "Kirjaudu Sonera Viihde -palveluun ensimmäisen kerran vasta, kun saat erillisen viestin Sonera Viihde -palvelun käyttöönotosta." En ole saanut erillistä viestiä tästä. Kun koetin asentaa viihdepalvelua niin tulee viesti Error 3. Joten onko palvelun avaaminen vielä kesken vai mikä on vikana?
Sama kysymys on tuon sonera viihdepaketin suhteen. Soneran sähköpostin "Kirjaudu Sonera Viihde -palveluun ensimmäisen kerran vasta, kun saat erillisen viestin Sonera Viihde -palvelun käyttöönotosta." En ole saanut erillistä viestiä tästä. Kun koetin asentaa viihdepalvelua niin tulee viesti Error 3. Joten onko palvelun avaaminen vielä kesken vai mikä on vikana?
Dienekes74: Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Tietojemme mukaan uusi sim kortti on aktivoitunut 22.11. joten ilmeisesti tekeämäsi aktivointi on onnistunut.
Mikäs tuon Viihdepaketin tilanne on? Oletko saanut jo viestiä sen käyttöönotosta? Sen olisi pitänyt aktivoitua nyt alkuviikosta. Ilmoittele jos sen kanssa on vielä ongelmia tai viestiä ei ole vieläkään saapunut.
Mikäs tuon Viihdepaketin tilanne on? Oletko saanut jo viestiä sen käyttöönotosta? Sen olisi pitänyt aktivoitua nyt alkuviikosta. Ilmoittele jos sen kanssa on vielä ongelmia tai viestiä ei ole vieläkään saapunut.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.