Skip to main content

SIM Kortti ei kelpaa.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Hommasin itselleni uuden puhelimen jouluksi (Nokia C6-00) , mutta sitä kokeillessani puhelin sylki vain yhden ja ainoan repliikin "SIM Kortti ei kelpaa" ja eihän näillä uusilla puhelimilla nyt tee mitää jos ei edes SIM korttia tunnista. Liittymänähän toimii luonnollisesti Sonera, puhelimessa ei myöskään toimi toiset soneran SIM kortit mutta esimerkiksi DNA toimii, SIM korttini toimii edelleen vanhassa puhelimessani. Puhelin ei ole kytky kaupasta.

Avunanoja otetaan avosylin vastaan.

1 kommentti

  • December 27, 2010
Onko puhelimeen tallennettu Soneran asetukset?

Ilmeisesti et ole kuitenkaan itse rajoittanut puhelimen käyttöä, joten jos olet ostanut puhelimen liikkeestä,
kannattaa käydä näyttämässä puhelinta vielä siellä.

Puhelimen ominaisuuksista voit tiedustella lisää laitevalmistajalta, jonka sivuilta löytyy myös tietoa yleisistä ongelmista.