Hommasin itselleni uuden puhelimen jouluksi (Nokia C6-00) , mutta sitä kokeillessani puhelin sylki vain yhden ja ainoan repliikin "SIM Kortti ei kelpaa" ja eihän näillä uusilla puhelimilla nyt tee mitää jos ei edes SIM korttia tunnista. Liittymänähän toimii luonnollisesti Sonera, puhelimessa ei myöskään toimi toiset soneran SIM kortit mutta esimerkiksi DNA toimii, SIM korttini toimii edelleen vanhassa puhelimessani. Puhelin ei ole kytky kaupasta.
Avunanoja otetaan avosylin vastaan.
SIM Kortti ei kelpaa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.