Skip to main content
Prepaid nettiyhteys lakkasi toimimasta ja uskoin syyn olevan saldon vähyyden. Maksoin lisää ja yhteyttä ei tullut, koska sim-kortti on viallinen. Ottaako Sonera aina rahat, vai voiko saldon siirtää uudelle ärrältä hankittuun prepaid-liittymään?
Hei zetor!

Oletko käynnistänyt puhelimen uudestaan saldon latauksen jäljeen tai kokeillut nollata puhelimen verkkoasetukset? Niitä voisi ainakin näin ensi alkuun kokeilla. Jos apua ei ole, lisäätkö prepaid liittymäsi numeron asiakastunnuksen profiiliin ilman ensimmäistä nollaa ja huikkaa tänne niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.
Merja_J kirjoitti:
Hei zetor!

Oletko käynnistänyt puhelimen uudestaa.


Kysymys on prepaid-netistä.. Lisäsin toimimattoman sim-kortin numeron asiakasnumeroksi profiiliini, kun ei sopivampaa paikkaa löytynyt. (En tainnut oikein ymmärtää..)
Uusi kortti toimi heti, joten tein loogisen johtopäätöksen, että kortti on viallinen. Kokeilin tietysti kikkailla kortin irrotusta ja takaisinlaittoa yms.
Hei zetor!

Kuullostaa tosiaan siltä että kortissa oli jotain vikaa. Siinä tapauksessa olisi kannattanut käydä Sonera Kaupassa jolloin olisit saanut uuden sim kortin samaan liittymään. Silloin ladattu saldokin olisi säilynyt. Nyt sinulla on uusi numero ja uusi liittymä johon ei voi siirtää vanhalta liittymältä ladattua saldoa.

Voit toki käydä vieläkin Sonera Kaupassa vaihtamassa kortin tuohon -7805 loppuiseen liittymään niin saat käyttää saldon siitä loppuun.
Merja_J kirjoitti:
Hei zetor!

Kuullostaa tosiaan siltä että kortissa oli jotain vikaa.



Kävin tänään paikallisessa Sonera-pisteessä. Hänellä ei ollut sanojensa mukaan mahdollista vaihtaa prepaid-liittymää kuin vain laskutettavaan liittymään. Myöskään kortin testaus ei ollut mahdollista.
Lähin oikea Sonera-kauppa olisi kai kuudenkymmenen kilometrin päässä.

Ilmeisesti kannattaa ostaa aina uusi kortti, eikä lisätä vanhaan korttiin saldoa, koska hintakin taitaa olla sama.

Vastaa