Skip to main content

SIM-kortti katkennut

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Hei! Sain uuden Samsung Tabl 2 10.1 postista eilen ja aloin asentaa sim-korttia sisälle. Se ei kuitenkaan lukuisista painantayrityksistäöni huolimatta "nakasahtanut" paikalleen, vaan lopulta pahvi väsyi ja sim.kortti katkesi sen yläosissa olevista taitekohdista!(pienempi kortti isomman sisällä) Nyt sim-kortti kyllä pysyi sisällä ja kansi meni kiinni mutta yhteyttä ei tullut ..
Kysymys onkin saisinko postitse uuden sim-kortin vioittuneen tilalle, lähimpään Sonera-pisteeseen kun on 70 km?

3 kommenttia

  • September 4, 2013
Hei kxannris !

Saattaa olla, että kortti vioittui asennusvaiheessa. Mutta ei hätää, laitetaan uusi kortti tulemaan postissa!

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin löydämme osoitetietosi. Asiakasnumero ei näy muille käyttäjlle.

SIM-korttia kannattaa asentaa tablettiin kynää apuna käyttäen. Kynän kärjellä kun varoen painat kortin reunasta, saat sen naksahtamaan helpommin paikoilleen. Kannattaa myös tarkistaa, että korttia asettaa varmasti oikein päin. Korttipaikassa on kuvake, joka neuvoo mihin suuntaan kortin lovi tulee olla.

  • September 4, 2013
Hei! Ehdin jo soittaakin asiakaspalveluun, jossa nähtiin, että oli lähetettu väärän kokoinen sim-kortti ;/ Aikoivat hoitaa asian lähettämällä postitse uuden kortin heti. Harmittaa vain ,kun ehdin soittaa eilen ja vielä tänään uudelleen Helpson palveluunne, joka on kallista! 2e/min (varmaan meni 10 e! eikä siis saanut edes mitään ratkaisua asiaan! Olisivat ehkä voineet myös tarkistaa onko lähetetty kortti ollut oikea! Siitä olisi kyllä syytä saada korvausta ;( Tästä lähtien soitan aina asiakaspalveeun suoraan! ps.asiakasnumeroni on jo asetuksissa.

  • September 4, 2013
Hei kxannris !

No jopas jotakin... pahoitteluni siitä, että väärän kortin olit saanut! Mutta hyvä, että asia selvisi ja uusi oikeanlainen kortti on nyt tulossa.

Mielestäni tässä tapauksessa olisi hyvitys nyt enemmän kuin paikallaan. Laitapa asiakasnumerosi tänne (Asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero), niin katson mitä voisin asialle tehdä!

Jos olet Facebookissa, niin meidät löydät myös sieltä. Yksityisviestillä voit meihin olla yhteydessä.