Mikä mahtaa olla syynä? Vaihdoin liittymäni Elisalta Soneralle ja otin mukana vanhan numeron. Puhelin ja vanha liittymä eivät olleet kytkettyjä. Palasin mm. juuri 5kk reissulta thaimaasta ja ympäristöstä ja siellä thai sim toimi loistavasti. Ja toimii täälläkin - vielä niin pitkään kun on puhelinrahaa puhelimessa. Ja mikä huvittavinta, Soneran verkkoa käyttäen!
Mikä mättää SIM kortissa? Myöskään Oma Sonera sivuille en voi rekisteröityä koska tunnistuksen yhteydessä tulee ilmoitus: "ei asiakasnumeroa - käyttäjää ei tunnisteta", tms.
Käyn huomenna Sonera-shopissa jos suinkin vaan ehdin mutta jos joku täällä palstalla osaa neuvoa miten saada homma toimimaan samoin tein niin kiitän neuvoista!
t: Miksu
"SIM korttia ei voida rekisteröidä"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.