Hei,
Soneralta ostamani iPhonen sim-lukitus ei ole poistunut automaattisesti, vaikka kytkysopimus on loppunut noin puoli vuotta sitten. Yritin etsiä ohjeita nettisivultanne, ja niiden mukaan liittymänhallinnasta löytyy ohjeet lukituksen poistoon. Liittymänhallintasivulla ei kuitenkaan ollut mitään sim-lukituksen poistoon liittyvää. Soitin siis asiakaspalveluunne, jossa oli yli 20 minuutin jono. En jonottanut, vaan ajoin Sonera Kauppaan, mutta siellä sanottiin, että pitää joko soittaa asiakaspalveluun tai varata soittopyyntö netistä. Aikoja ei ole tarjolla, joten nyt jonotan puhelinpalveluunne, jonka jono on tällä hetkellä yli 30 minuuttia. Joudun nyt siis maksamaan tästä pitkästä jonotuspuhelusta kaiken aikaisemman vaivan lisäksi.
Onko tällaisessa asiakaspalvelutapahtumassa Soneran mielestä kaikki aivan kohdallaan?
Sim-lukituksen poisto hankalaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.