Kuka muistaa, että Soneralla oli vika maaliskuussa noissa tallennuksissa, aika muuttui 90 pv --> 60 pv. Asiasta muutama reklamoi ja Sonera luonnollisesti ilmoitti, että asia pyritään korjaamaan mutta sinne ne tallennukset hävisivät ennen aikojaan, kuten saattoi arvatakin.
Muutenkin tuo 90 pv tallennusaika on asiakkaalle huono mutta Soneralle hyvä, harva tallentaan 3000 tuntia ko aikana ja varsinkin, kun ohjelmia ei saa kansioitua kuten Elisalle, jolloin ne on helpommin hallittavissa ja löydettävissä.
(Mulla Sonera, koska Elisaa ei mun osoitteeseen saa).
Sinne katosivat väärän tallennusajan ohjelmat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.