Skip to main content

Skype ja muut pikaviestimet

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olin ennen Saunalahden asiakas ja sekä skype että muut pikaviestimet kuten Facebookin pikaviestin ja Gmailin pikaviestin toimivat ihan normaalisti N9:llä. Nyt soneraan vaihdettuani mikään näistä ei toimi.

En voi millään tapaa ymmärtää miten nettiyhteytenne voi olla niin järkyttävän huono että nämä älypuhelimelle KRIITTISET ominaisuudet eivät toimi.

No onneksi on enää 2 vuotta sopimusta jäljellä... *huoh*

1 kommentti

  • July 16, 2012
Hei Tossu!

Facebookin pikaviestit ja Gmailin pikaviestit eivät ole kovin raskaita sovelluksia, joten niiden pitäisi toimia mikäli olet 3G verkossa. Skypen toimivuuteen voi sen sijaan vaikuttaa mahdollinen alueen palveleva tukiasema.

Onko noiden pikaviestien toimivuudessa ongelmia jossain tietyssä paikassa vai kaikkialla? Sinun kannattaakin testata toimivuutta useammassa eri paikassa ja kun selviää mihin alueisiin ongelma rajoittuu, tee vikailmoitus täältä, jotta asiaa voidaan tarkemmin selvittää.