Olin ennen Saunalahden asiakas ja sekä skype että muut pikaviestimet kuten Facebookin pikaviestin ja Gmailin pikaviestin toimivat ihan normaalisti N9:llä. Nyt soneraan vaihdettuani mikään näistä ei toimi.
En voi millään tapaa ymmärtää miten nettiyhteytenne voi olla niin järkyttävän huono että nämä älypuhelimelle KRIITTISET ominaisuudet eivät toimi.
No onneksi on enää 2 vuotta sopimusta jäljellä... *huoh*
Skype ja muut pikaviestimet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.