Skype ja palomuuri
Soneran (F-secure) palomuuri lähettää jatkuvasti ilmoituksen muuttuneesta sovelluksesta kun käytän Skypeä, ja että se olisi muuttunut vaikka ei olekaan. Laitan ruksia valintaikkunaan ettei näyttäisi ja olen myös tarkistanut että Skype olisi sallituissa sovelluksissa. Tämä jatkuva pomppuikkunointi käytännössä estää Skypen käytön. Toimii kyllä, mutta hiirikäsi saa tehdä jatkuvaa näpyttelyä ja puhelun katkaisukaan ei oikein onnistu kun ikkuna tulee etee. Joku neuvoi koko f-securen uudelleen asennusta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.