Skip to main content

Skypestä maksu? Viimeinen Soneran asiakas sammuttakoon valot

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Sonera, tämä ahneuden keisari lukitsi ketjuni viewtopic.php?f=100&t=8569 jossa puin Skype-ongelmaa Soneran verkossa.

Nyt tuli ratkaisukin. Skype on tulossa maksulliseksi Soneran verkossa!!!

Onneksi itse olen ollut toisaalla jo vuoden, siskoni pari kuukautta ja kolme muutakin liittymää (isä, äiti ja pikkuveli) hieman alle kuukauden eikä muuten ole datakattoja tai niitä Skype-maksuja... :D

Onkohan tämä ennenaikainen aprillipila... anteeksi jo etukäteen että nauran. Se ei vain ole kivaa. No jääpähän sinne mummot ja papat. Hintatietoiset siirtyy toisaalle ja se lieneekin Soneran tarkoitus. Mutta mikä siinä, toiset operaattorit kerää mehevät voitot investoimalla verkkoon ja saavat näin lisää maksavia -> lisää rahaa... Sonera on liin tyhmä, jotta ymmärtäisi miten oikeasti asiat toimii. Ei ne hintatietoiset ala teille maksamaan Skypestä. :D

Mutta teidän ongelma. Kiitos paljon kaikesta, isäni oli asiakkaananne yli 15 vuotta, nyt oli aika lähteä. Laitoimme koko perheen voimin pillit pussiin tälle ahneudelle. Viimeinen Soneran asiakas sammuttakoon valot.

http://www.3t.fi/artikkeli/uutiset/tekn ... puheluista

1 kommentti

  • March 4, 2012
Mikähän siperian pakolainen tämä lienee...!