Skip to main content
*** Kampanja on päättynyt ***

SM-liigaa nyt edullisesti kanavapakettien kyljessä!

Ota Suomen SM-liigan lippulaiva URHOtv nyt edullisesti ison kanavapaketin mukana! Kun tilaat joko Surf- tai Viasat Kulta -kanavapaketin, saat kanavapaketin ja URHOtv:n molemmat alennetuin hinnoin!



Tilaa heti myyntipalvelustamme 0800 133133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30) tai asiakaspalvelustamme.

TeliaSonera Finland Oyj tarjoaa 28.9.–31.12.2009 uuden Viasat Kulta tai Surf-kanavapaketin tilaajalle kanavapaketin ja URHOtv-kanavan yhteishintaan seuraavasti: Viasat Kulta + URHOtv 24,90 €/kk tai Surf + URHOtv 27,90 €/kk 12 kk:n ajan. Tarjous edellyttää, että kanavapakettiin tehdään 12 kk:n määräaikainen sopimus niin, että Viasat Kulta -paketista hinta on 19,90 €/kk tai vaihtoehtoisesti Surf -paketista 22,90 €/kk ja URHOtv-kanavasta 5 €/kk. (Norm: Surf 27,90 €/kk, Viasat Kulta 30,00 €/kk, URHOtv 9,95 €/kk 31.12.2009 asti ja 14,95 €/kk 1.1.2010 jälkeen). Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle asiakkaalle uudelleen tilattuja kanavapaketteja. Tarjouksen saatavuus voi vaihdella alueittain. Tarkista tarjouksen saatavuus osoitteeseesi. Soneran kaapeliverkon alueella tarvitset katselua varten digiboksiisi Soneran kaapelikortin. Sonera Laajakaista TV -palvelun edellyttämät Soneran Laajakaista Extra -liitymä sekä Laajakaista TV -laitteisto eivät sisälly tarjoukseen.

T. Sonera asiantuntijat
Koska tämä tarjousetu on lähettty nykyisten asiakkaiden palstalle, niin kuinka tämä tarjous hyödyntää nykyisiä asiakkaita?

Jos on jo Surf-paketin kestotilaaja (24,90 e/kk) ja tilannut Urho-paketin vuoden sopimuksella (9,95 e/kk) niin se on vain huono mäihä, mitäs tilasit? Vai siirtyykö tarjoushinta automaattisesti jo aiemmin sopimuksen tehneiden eduksi?
Tarjousehtojen mukaisesti tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle asiakkaalle uudelleen tilattuja kanavapaketteja. Tarjous ei siis vaikuta jo olemassa olevien sopimusten hintoihin.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Tarjousehtojen mukaisesti tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle asiakkaalle uudelleen tilattuja kanavapaketteja. Tarjous ei siis vaikuta jo olemassa olevien sopimusten hintoihin.


Jos te edelleen markkinoitte nykyisille asiakkaille (Tarjoukset ja edut -> Nykyiset asiakkaat) "SM-liigaa nyt edullisesti kanavapakettien kyljessä!", mutta tarjousehtojen alaviittauksessa rajaattekin nykyiset asiakkaat tarjouksen ulkopuolelle, niin onhan tuo kohtalaisen harhaanjohtavaa.

Millä tavalla erityisesti teidän nykyiset asiakkaat tuosta tarjouksesta siis hyötyvät?
ppikkupe kirjoitti:
Jos te edelleen markkinoitte nykyisille asiakkaille (Tarjoukset ja edut -> Nykyiset asiakkaat) "SM-liigaa nyt edullisesti kanavapakettien kyljessä!", mutta tarjousehtojen alaviittauksessa rajaattekin nykyiset asiakkaat tarjouksen ulkopuolelle, niin onhan tuo kohtalaisen harhaanjohtavaa.

Millä tavalla erityisesti teidän nykyiset asiakkaat tuosta tarjouksesta siis hyötyvät?


Hei,

Soneralla on KTV-asiakkaita joilla on muita kanavapaketteja valittuna (nykyiset asiakkaat), mutta heillä ei ole tilattuna näitä kanavia. Tällöin asiakas on nykyinen asiakas ja on perusteltua löytää tarjous molemmilta alueilta. Keskustele ja kysy -palstalan tarjouskategoriat eivät viittaa yksittäiseen palveluun, vaan asiakassuhteeseen.

Asiakas jolla on toinen kanavapaketeista tilattuna ei voi hyödyntää tarjousta.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Soneralla on KTV-asiakkaita joilla on muita kanavapaketteja valittuna (nykyiset asiakkaat), mutta heillä ei ole tilattuna näitä kanavia. Tällöin asiakas on nykyinen asiakas ja on perusteltua löytää tarjous molemmilta alueilta.


Jos yritys kohdentaa jonkin edun nykyisille asiakkailleen, on tarjouksen saaneen kuluttajan perusteltua olettaa, että olemassaoleva asiakassuhde yritykseen on silloin kuluttajalle eduksi.

On kohtalaisen heikkoa asiakassuhdemarkkinointia, mikäli nykyisille asiakkaille suunnatusta edusta paljastuukin edun olevan itse asiassa parempi uusille asiakkaille syystä että ainoa etuus, jonka olemassaoleva asiakassuhde voi tuoda on, että kuluttaja rajataan edun ulkopuolelle.

Harhaanjohtavuudesta ei ehkä voida puhua, sillä varsinaista taloudellista haittaa tästä ei koidu. Ellei tarjouksen tutkimiseen käytettyä turhaa aikaa tappioksi lasketa.

Vastaa