Skip to main content

SM-liigan kausikortti

  • December 11, 2014
  • 13 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Hei!

Mitähän tuo SM-liigan 99 euron kausikortti täsmälleen pitää sisällään, kun sivuillanne on ristiriitaista tietoa. Tarjousehdoissa sanotaan näin: "SM-liiga kausikortti ja Sonera URHOtv Total -kanava päättyvät SM-liigan runkosarjan loputtua."

Kuitenkin tuote-esittelyssä lukee näin:
"Kausikortti kattaa kaiken tämän:

saat käyttöösi kahdeksan Sonera URHOtv Total -kanavaa
runkosarjan kaikki ottelut (pl. Nelosen kuukauden peli, 1 ottelu/kk)
SM-liigan välierät
voit samanaikaisesti seurata jopa kahdeksaa peliä eri kanavilta
mahdollisuuden seurata suosikkijoukkueesi koti- ja vierasmatseja livenä
automaattisen tallennusominaisuuden – palaa otteluihin jälkikäteen!"

Siis myös välierät (ei kai niitä kaikkia, eikös niiden oikeudet ole Nelonen Prolla?), eikä vain runkosarja vai miten se siis menee? Entä puolivälierät? Näkeekö URHOtv Total -kanavien muun tarjonnan vai pelkästään SM-liigaottelut?

Toivoisin täsmennystä näihin kysymyksiin, kiitos. Vielä kysyisin, että laskutetaanko tuo 99e kerralla vai voiko jakaa kuukausittain esim. kauden ajaksi?

13 kommenttia

  • September 3, 2012
Surina, miten on mahdollista, että tämänkin asian ryssitte heti kättelyssä? Miten se on niin vaikeaa hoitaa hommia edes vähän tyydyttävästi? Eikö siellä kukaan ota vastuuta mistään?

Muualta netistä voi jokainen lukea kuinka osalle asiakkaista myyjät myydessään (sana levisi jo viime viikolla tuosta paketista) ovat sanoneet, että loppuu runkosarjaan ja toisille, että näkyy kuten edellisinäkin vuosina, eli siis osa pudotuspeleistäkin.

Ei ole kyllä ihme, että jatkuvasti on sekaannuksia sisältöpalveluiden myynnissä asiakkaille, myyjät ilmeisesti pahassa välikädessä kun yläkerrasta tulee surkeaa ja ristiriitaista ohjeistusta. Kuka ottaa vastuun ja rupeaa oikeasti tekemään laaduntarkkailua ja toimimaan parantaakseen asioita? Kiinnostaako surinaa?

  • September 4, 2012
Hei HTK,
SM-liigan kausikortilla näet kaikki runkosarjan ottelut paitsi 4Pro:n kuukauden pelit. Näet myös 14.-17.3. pelattavan ns Villikortti – kierroksen sekä 20.-30.3. pelattavat neljännesfinaalit ja 1.-12.4. pelattavista semifinaaleista puolet.
Kausikortti laskutetaan kertaveloituksena, mutta laskun saavuttua voimme Asiakaspalvelussa myöntää sille maksuaikaa.

AntiKing
surina on ehdottomasti samaa mieltä kanssasi! Palautetta viemme eteenpäin ja pyrimme aktiivisesti ylläpitämään tiedon ajantasaisuutta joka puolella. Tästäkin tulen viemään palautetta ja muistutusta eteenpäin.

  • September 4, 2012
Kiitos, tilaukseen meni :-)

  • September 11, 2012
Hei, itse otin tänään kausikortin. Olisinkin tiedustellut milloin kanavat alkavat näkymään. Vielä ei ole aktivoitunut, mutt aktivoituuko muutenkin vasta 13.9 kun kausi alkaa?

  • September 12, 2012
Hei Hammers90!

URHOtv Total kanavien pitäisi ruveta näkymään suht nopeasti tilauksen jälkeen, ainakin saman päivän aikana. Kanavilla näkyy toki paljon muutakin, kuin SM -liigaa mm. Veikkausliigaa, Korisliigaa jne. Ohjelmatarjonta ja lähetysajat kannattaa toki myös tarkistaa.
Onko tilanne se, ettei mikään URHOtv Total kanavista näy, vaikka ohjelmaa kuuluisi kanavalta tulla? Jos asia on näin, lisäisitkö esim. asiakasnumerosi profiiliisi, jotta pääsen tarkastamaan tilanteen. Kiitos!

  • September 12, 2012
Hei, kiitos nopeasta vastauksesta. Itselläni ei tosiaan näy vielä ollenkaan kanavat. Asiakasnumeroni on 609. Kiitos!

  • September 12, 2012
Hammers90: Nyt en löytänytkään mitään antamallasi numerolla. Olisiko sinun mahdollista kuitenkin varmistaa asia soittamalla? Voit soittaa maksuttomaan Myyntipalvelunumeroomme 0800 133 133. Mielelläni olisin sinua tässä auttanut, mutta nyt jostain syystä en pääse näillä tiedoilla käsiksi asiakastietoihisi. Pahoittelut!

  • September 13, 2012
Olen sekä Sonera-kaapeliasiakas että Sonera-KotiTv -asiakas.

Kävin tilaamassa (netissä) tuon kausikortin - eikä missään kohtaa selvinnyt, jotta tapahtuiko tilaus nyt KotiTV.n puolelle (kuten oli tarkoitus) vai kaapelipuolelle.
Missään kohtaa tilauskuvioo tuollaista ei päässyt valitsemaan. Kaiken muun sählingin (mm. tän liiga-kausikortin + UrhoTotal -paketin sisältöselvitys yllä) lisäksi näköjään tällainen asia osataan virittää hyvin epämääräiseksi.

Tarjouskäsite "SM-liigan kausikortti" olisi voitu säätää täsmällisemmäksi, jos ja kun kyse siis on, että tuolla 99e hinnalla näkee koko UrhoTotal-tarjonnan (kiekko-otteluineen) sinne päivämäärään pp.kk.vvvv saakka....

???

  • September 13, 2012
Jatketaan nyt vielä itse, kun mitään kommenttia ei ole irronnut...

Oheisella "Kausikortti"-tarjoussivulla on ainakin 3 linkkiä tyyliin "tästä ostamaan":
1: Sivun ylhäällä oik (mistä ei ilmene ollaanko ostamassa kaapeliin vain laajakaistaan)
2: Alhaalla erillisessä laatikossa "Minulla on jo Sonera Viihdepaketti ja haluan tilata...." (KotiTV)
3: Alhaalla oikealla "Olen kaapeli-tv -asiakas"-looran tilauslinkki
Kaikki nuo 3 linkkiä kuitenkin johtavat samalle sivulle, missä edelleen jatketaan itse tilaukseen ja vielä mainitaan, että sun pitää olla joko KotiTV- tai Kaapeliasiakas jne....

Itse tilaussivulla pyydetään aluksi hlötiedot osoitteineen + email-osoitekin.. ..ja sit tunnistaudutaan (pankkitunnukset), minkä jälkeen odottelin, että siellä lopulta valitaan, kumpaa tilausta nyt sit oltiin tekemässä + tehtyjen tietojen tarkastus + loppuhyväksyntä....

MUTTA EI - heti tunnistautumisen jälkeen tulee vain "Kiitos tilauksesta" - sen kummemmin ilmoittamatta mitä tuli tilattua.


Nyt on kulunut 2-3 tuntia tilauksestani, eikä minkäänlaista vahvistusta ole saapunut sähköpostiin(kaan) - puhumattakaan, että kanavat olis jonkun piuhan kautta avautuneet......

Sivu, mihin tekstissä viittaan:
http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+pa ... a+kampanja


"Hienosti menee"...

  • September 13, 2012
Hei DigiHate!

Sivujemme kautta tehdyissä tilauksissa käsittelyaika on kaksi arkipäivää. Laitoin eteenpäin selvitettäväksi kysymyksesi tuon tilauslomakkeen toiminnasta tällaisessa tapauksessa, jossa asiakkaalla on sekä kaapelikortti että Koti TV -palvelu. Palaamme asiaan heti, kun jotain selviää.

  • September 14, 2012
Hei vielä DigiHate!

Normaalisti asiakkaan tilaus menee sen mukaan, onko hänellä käytössään kaapelikortti vai Koti TV. Mikäli asiakkaalla on nämä molemmat, kuten sinulla, otamme yhteyttä asiakkaaseen tiedustellaksemme kumpaan palveluun hän tuotteen haluaa. Palautteesi on kuitenkin huomioitu ja sivustoamme tullaan jossain vaiheessa kehittämään. Hauskaa viikonloppua!

  • September 14, 2012
Oli asiakkaalla sit kaapeli, antennni, laajakaista, kaikki nuo, osa noista tai ei mitään noista, NIIN en käsitä, miksi jonkun tuotteen päämainoksen (esim. "Nyt SM-liigan kausikortti 99e") jälkeen ei heti ole vaikka väreillä toisistaan eroteltuja osioita kaapeli/antenni/laajakaista, missä teksti vielä selventäisi, jotta nyt ollaan menossa tilaamaan tätä touhua nimenomaan tiettyyn liittymään - ei oo vaikeeta!

Kun tilataan jotain, missä tunnistaudutaan pankkitunnareilla, on vähintään hyvän tavan mukaista tunnistautumisen jälkeen vielä esittää koostesivu, mitä ja mihin ollaan tilaamassa ja sieltä sit painellaan OK tai PERUUTA, eikä kuten homma nyt typerästi näköjään pelaa.

  • September 14, 2012
Tekemässäni tilauksessa kokolailla mikään ei mennyt niin kuin Heikki tuossa selvittää :)

1: Tein netissä eilen (noin klo 12-13) tilauksen - vieläkään tilausvahvistusta ei ole näkynyt sähköpostissani.
2: Soneralta EI tullut mitään yhteydenottoa, jotta otanko Kausikortin kaapeliin vai laajakaistaan.
3: Tänään tuli (n. klo 12) txt-viesti, missä Kausikortti-tuote ilmoitettiin avatun. Tiedotteestakaan EI selvinnyt, onko se avattu laajakaistaan vai kaapeliin.
4: Kun tulin kotiin, Urho-kanavat olivat tosiaan jo auenneet - ja näköjään laajakaistaan (kuten tarkoitus olikin) - hyvin siellä oli tämä arvattu :)
5: Nettitilaus siis ei kestänyt 2vrk, vaan noin 1vrk, mikä oli positiivinen yllätys!

Olis hauska päästä viikoksi pariksi sinne katselemaan, kuka näitä asioita hoitelee ja kenen käsialaa on esim. asioiden virittely nettiin asiakkaiden ihmeteltäväksi... :-)