Hei
Olen aikeissa vaihtaa palveluntarjoajaa koska nykyinen operaattori estää sisäänpäin tulevan SMTP (port 25) liikenteen. Harrastuksena laitoin oman palvelimen pystyyn, ja haluna on vastaanottaa oman domainin maileja. Onko Soneralla vastaavaa rajoitusta koti-adsl liittymissä? Samoin pitääkö ulospäin lähtevä smtp-liikenne kierrättää soneran smtp-relayn kautta?
SMTP 25 sisäänpäin, sallittu vai ei?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.