Skip to main content

SMTP 25 sisäänpäin, sallittu vai ei?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 25 katselukertaa

Hei

Olen aikeissa vaihtaa palveluntarjoajaa koska nykyinen operaattori estää sisäänpäin tulevan SMTP (port 25) liikenteen. Harrastuksena laitoin oman palvelimen pystyyn, ja haluna on vastaanottaa oman domainin maileja. Onko Soneralla vastaavaa rajoitusta koti-adsl liittymissä? Samoin pitääkö ulospäin lähtevä smtp-liikenne kierrättää soneran smtp-relayn kautta?

1 kommentti

  • August 28, 2009
Portti 25 on auki sisäänpäin mutta ulospäin liikenne pitää ohjata mail.inet.fi:n (voi käyttää relayna) kautta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu