Skip to main content
Hei!
Minulle oli soitettu asiakaspalvelusta? Luulen että kyseessä on ehkä soitto liittymäni siirrosta. Miten voisin saada yhteyden asiakaspalveluun kun en täältä töistä voi jonotella puhelimessa pitkiä aikoja?

t. Maarit
Hei!

Tuliko soitto numerosta 0200 17000?
Katsoin, että sinulla on täällä liittymän siirto meneillään ja asennus uuteen osoitteeseen olisi 02.05.
Mitään tietoa mahdollisista muutoksista ei löydy.
Jos asia on tärkeä, sinulle varmasti soitetaan uudelleen.
Hauskaa vappua sinne 🙂
Soitto tuli juu tuosta numerosta.
Mietin vaan, että jos siinä asennuksessa tarvittaisiin minua, niinkuin viimeksikin olisi tarvittu ja sen takia siirto kesti lähes 10.päivää. En itse ole päivällä kotona, kun olen töissä. No, toivotaan että soittavat uudestaan jos tarvitsee.

Samoin Hauskaa Vappua 🙂
Selvä juttu! Kannattaa muuten perjantaina laittaa modeemi jo valmiiksi pistokkeeseen heti aamulla, sillä se helpottaa asentajan työtä.
Varmasti otetaan yhteyttä, jos vielä jotain tulee 🙂
Myös minulle soitettiin Tuosta numerosta tänään. Ilmoitin että huoneistokaista ei toimi. Kerrottiin että sulakekaapista pitäisi olla jakamo dataporteille ja sielä vika olikin. Vaihdoin johdon paikkaa ja yhteys toimii nyt.
Hei Walker! Hyvä että yhteys pelittää nyt. Hyvää viikonloppua!

Vastaa