Skip to main content

soitto ongelmia

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Mikähän miun puhelimessa on kun en pysty palvelunumeroihin soittaa enkä tekstaa? En myös muillekkaan pysty soittaa muuta kuin kamupalvelussa olevalle. En ole minusta laittanut mitään estoa.

1 kommentti

  • June 27, 2012
Hei Pinkku26

Saldosopimuksessa ilmeisesti tullut häiriö laskutuskauden vaihteessa. Nyt ongelman pitäisi olla korjattu. Käytä puhelin virrattomana ja kokeile toimiiko kamupalvelun ulkopuolinen soittelu/viestittely.

Jos ongelma jatkuu, laita uutta viestiä niin palataan asiaan.