Hei,
Soneran yhteys kytkettiin tänään ja nyt illalla yritin saada sitä toimimaan. Kokeilin eri asetuksia, eri adsl-bokseilla, eri tietokoneilla, mutta yhteys ei lähtenyt toimimaan. Soitin parikin kertaa tekniseen tukeen klo 19 aikaan, josta Soneran palvelurobotti vastasi ja teki omat testit. Ensimmäisellä kerralla en tehnyt vika ilmoitusta, mutta toisella tein ja jätin soittopyynnön.
Ilmeisesti palvelurobotti osaa tehdä ihmeitä ja soiton jälkeen yhtäkkiä yhteys lähti toimimaan. Tietysti kokeilin siinä puhelun jälkeen vielä kerran vaihtaa Soneran sivuilla annettuja asetuksia bridge -> routing ja RFC 1483 -> ENET ENCAP...
Eli voisiko joku perua soittopyynnön & vikailmoituksen? En tiedä mitä kautta noi voi virallisesti perua, mutta täällä ainakin näytti noita pyyntöjä olevan.
Asiakasnumero = tilausnumero
T: Tapani
Soittopyynnön&vikailmoituksen peruutus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.