Omien sivujen palvelupyynnöt kehottaa käsittelemään laskutusasioita täällä Keskustele- ja kysy -palstalla. Soittopyyntöjen ajanvaraus on selityksittä pois käytöstä niin että tulevillekaan viikoille ei ole aikoja varattavissa.
Että kerronpa hakeneeni tänään Soneran ns. sähköpostilaskun 71209863. Sen summasta jätän 30 euroa selityksellä LAITTEET JA TARVIKKEET 22.10.2013 aiheettomana maksamatta. Kyseessä lienee puhelimessa 18.9. myyty ja 22.10.2013 postiin asiakaspalautuksena purkamattomana palauttamani laajakaistamodeemi, joka osoittautui tarpeettomaksi kun aiempi Soneralta hankittu ZyXEL dual mode modeemi toimii moitteetta (nyt 17 Mbit/s 24 Mbit/s liittymässä) tilapäismuuton yhteydessä 21.10. vaihtuneessa yhteystekniikassa. Mitä nyt yhteys välillä menetetään jopa muutaman minuutin välein mutta epäilen syyksi MicroSoftin "turvaohjelmia", jotka hyydyttävät Windows-koneen useiksi minuuteiksi kerrallaan kuin konsanaan Soneran tietoturva aikaisemmin.
Palauttamisesta kerroin Soneralle myös puhelimitse lokakuussa. Kuitti asiakaspalautuksesta TeliaSonera Finlandille minulla on. Lähetyksen mukana olleet paperit palautuivat myös modeemin mukana.
Sivu 1 / 1
Laitoinpa kiinteän laajakaistan laskun verkkopankissa maksuun eräpäiväksi 30 eurolla vähennettynä. Jouduin käyttämään kilpailijan internetyhteyttä maksamiseen, kun maksettava Soneran liittymä ei nyt toimi käyttökelpoisesti, vaan on varsinkin tämän viikon minullakin ikävästi pätkinyt ja välillä ollut ihan toimimatonkin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.