Hei, eno osti ennen tuloaan Suomeen iPhone 4s:n käytettynä Tanskasta. Valitettavasti se on sim lukittu ja sitä ei saa aktivoitua. Kumminkin puhelimen 'carrier' kohdassa lukee "sonera 12.1", voinko saada sen aktivoitua kokeilemalla sonera sim korttia? vai onko tuo sonera 12.1 jonkun muun maan operaattori?
kiitos!
Sonera 12.1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.