Skip to main content

Sonera 12.1

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei, eno osti ennen tuloaan Suomeen iPhone 4s:n käytettynä Tanskasta. Valitettavasti se on sim lukittu ja sitä ei saa aktivoitua. Kumminkin puhelimen 'carrier' kohdassa lukee "sonera 12.1", voinko saada sen aktivoitua kokeilemalla sonera sim korttia? vai onko tuo sonera 12.1 jonkun muun maan operaattori?

kiitos!

1 kommentti

  • June 28, 2012
Hei,

Lukitus on tehty tanskan verkkoon, joten se on myös sieltä päästä purettava.

Valitettavasti ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa yhteyttä operaattoriin jolta kytky on alunperin ostettu ja kysyä heiltä ohjeistusta.