Skip to main content

sonera 24/1 koti tv ja puhelinpistoke!! (huomio käyttäjät)

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Niin tuo paketissa tullut adsl töpseli joka tulee seinään niin se on jarru kanssa,!
eli vaihdoin sen tavalliseen töpseliin jossa ei ole sitä suodatusta sisällä mitä tuossa paketissa tulevassa on niin yhteys nopeus nousi noin kahdella megalla,!!!
Miksi tälläisiä viallisia tuotteita pistetään pakettiin ja saanko soneran puolelta korvausta asian suhteen kun tuotteessahan on vika suoraan sanottuna,ja samoin se että mukana on ihan kuraa olevia johtoja esim verkko johdoista puhuttaessa,joten kyllä johdotukset ja töpselit pitäisi olla laadukkaampaa mitä nyt annetaan paketin mukana!!!

VOisikko sonera siis toimittaa ehjän ja pelaavan normaalin pistokkeen vapaaehtoisesti ja paremmat johdot kun nykyiset jutut ei ole laadukkaita millään muotoa.Ja mitä merkitystä tuolla häiriönpoisto töpselillä on jos se aiheuttaa vain jarrua liikenteeseen ja käytännössäkin tämä pelaa ilman tuota paketin mukana ollutta liitintä kun kierrätys tavara töpseli vei voiton toiminnassaan!!

2 kommenttia

  • June 21, 2011
xebboxx: Kyseessä on varmasti häiriönsuodatin. Tämä kappale kannattaa olla kytkettynä, kun käytössä on sekä ADSL-yhteys, että puhelinlinjaa käyttävä perinteinen lankapuhelin tai faksi. Jos käytössä ei ole lankapuhelinta, häiriönsuodatinta ei tarvitse käyttää.

Häiriönsuodatin erottaa lankapuhelimen ja ADSL-yhteyden käyttämät omat taajuudet toisistaan niin, että eri taajuusalueet eivät häiritse puhelin ja ADSL-yhteyksiä. Jos häiriönsuodatin on käytössä, kannattaa varmistaa, että modeemilta tuleva puhelinjohto on kytketty varmasti suodattimen ADSL-kohtaan, sillä muuten yhteydelle voi aiheutua häiriöitä. Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyy lisätietoa suodattimesta ja siitä miten se täytyy olla kytkettynä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/H%C3%A4iri%C3%B6nsuodatin

Jos olit hankkinut modeemin kauttamme ja epäilet, että jokin sen mukana toimitettu johto tai muu kappale on ollut viallinen, voit tiedustella hyvitys- tai takuuasiasta vikapalvelumme kautta. Vikapalveluumme on mahdollista olla yhteydessä esimerkiksi vikailmoituslomakeen välityksellä.

  • June 21, 2011
No ei ole lankapuhelinta käytössä joten aika turha sitten