Skip to main content
Onko Sonera tehnyt ulkomaanyhteyksiinsä jotain muutoksia, koska nykyään PS3:lla online-pelaaminen ei toimi tai jos toimii, niin pätkii todella pahasti. Olen pelannut NHL09 verkossa, joka on toiminut vuoden päivät ihan ok, mutta nyt viime viikkojen aikana en ole päässyt kirjautumaan edes EAsportsin servereille.

Tein EAsportsin asiakastuen mukaiset traceroute-testit ja heidän mukaansa ongelma on yhteydentarjoajassa. Traceroute-tiedostot:
http://personal.inet.fi/private/saldo/trace1.txt
http://personal.inet.fi/private/saldo/trace2.txt
http://personal.inet.fi/private/saldo/trace3.txt

Näistähän näkee, että packetloss on aika moista tiettyjen hopsien kohdalla.

Osaisiko täällä vaikuttava tekninen tuki valaista asiaa?

Kytkimenä Telewell EA-TW510v3 ja reitittimenä Buffalo WHR-HP-G54.
Tästä asiasta kannattaa tehdä vikailmoitus joko Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai Omien sivujen "Internet-liittymän ongelmatilanne" lomakkeen kautta. Jos käytät Omien sivujen lomaketta, sama teksti joka on viestissäsi kelpaa ongelman kuvaukseksi. Vikailmoitus tehdään aina liittymäkohtaisesti, joten suoraan tämän forumin kautta se ei ole mahdollista.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa