Sonera ADSL 24m/1m kerrostalossa
käytiin tekemässä oulun sonera liikkeessä (3.9.2010) ADSL laajakaista sopimus. paketti tuli missä oli dikiboxi ja reititin zyxel P-2302HW-P1. Asennuksen oli tarkoitus olla 23.09.2010, ja jotain on varmaan luultavasti käyty jossain päin asentelemassa mutta ei meillä sisällä. Ruvettiin sitten omin neuvoin asentamaan nettiä piuhat sinään mutta kas kummaa mitään ei tapahu poweri valo palaa vihreenä niin myös WLAN mutta internetti vilkuttaa punasta, kun yrittää yhdistää lukee vaan että yhteyttä ei saada. soitettiin soneralle ja meille vaan sanottiin että yhteys pelaa kyllä. no ei kyllä pelaa kun ei pääse nettii. missä siis vika. pitikö tulla myös modeemi tuon paketin mukana?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.